3. nesil C3, 1 milyonu aştı

Türkiye’de Groupe PSA Türkiye çatısı altında temsil edilen dünyanın önde gelen otomotiv markalarından Citroen, B segmentindeki modeli C3 ile önemli bir kilometre taşına ulaştı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, ilk olarak pazara sunulduğu 2002 yılından bugüne toplam 4,5 milyon üretilen Citroen C3, 2016 yılında tanıtılan üçüncü nesil modeliyle de 1 milyon üretim adedini geride bıraktı. C3, böylelikle Citroen’in dünya çapında en çok satan modeli haline geldi.

2020’de ise Citroen C3’ün güçlü yönleri, yapılan iyileştirmelerle daha da pekiştirildi. Bu kapsamda devreye alınan yeni ön tasarım, artırılmış konfor özellikleri, “Advanced Comfort” koltukları ve 97 farklı kişiselleştirme kombinasyonuyla günlük hayatı kolaylaştıran birçok modern donanım C3’e entegre edildi.
Tüm bu geliştirmeler sonucunda ticari başarısını daha da artıran Citroen C3, geçen yıl Fransa, İspanya, İtalya, Belçika, Portekiz, Danimarka, Slovakya ve Bulgaristan gibi önemli pazarlarda kendi segmentinde en çok satan üç model arasında yer aldı.

23 May 2021 - 11:09 - Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.



Şehir Markaları

Siz de şehir markaları arasındaki yerinizi mutlaka alın...

+90 (212) 697 10 00
Reklam bilgi


Anket Sedat Peker'in Veyis Ateş ve Sezgin Baran Korkmaz iddiaları ile ilgili ne düşünüyorsunuz?