Reklamı Kapat

Dilipak: Olmayan salgın icat ediliyor, açıklanan veriler gerçek değil

Yeni Akit gazetesi yazarı Abdurrahman Dilipak, "Bir defa PCR testi yalan, yanlış! Alzaymırdan ölüyor. Hepsinin üzerine CoVID etiketi yapıştırılıyor. Böylece olmayan bir salgın icat ediliyor.” dedi.

Büyütmek için resme tıklayın

Yeni Akit gazetesi yazarı Abdurrahman Dilipak, “4 işlem hesabı ile CoVID yalanı” başlıklı bugünkü yazısında, “Bir defa PCR testi yalan, yanlış! 'PCR pozitif' diye hastaneye girişi yapılan hastalar, kanser, şeker, astım, organ yetmezliği, Alzaymırdan ölüyor. Hepsinin üzerine CoVID etiketi yapıştırılıyor. Böylece olmayan bir salgın icat ediliyor.” ifadelerini kullandı.

“Bu anlamda doğru düzgün bir sağlık, ölüm istatistiği yayınlanmıyor. Açıklanan veriler gerçeği yansıtmıyor. Gerçekten ‘varolan pandemi’ ise ‘korku pandemisi’nden başka bir şey değil.” diyen Dilipak, şu görüşünü dile getirdi:

“Bakın sosyal medyada, internette, konuyla ilgili gerçekler size ulaşmasın diye checking sistemleri kuruldu ve haberleşme sosyal ağlarda büyük ölçüde filtreleniyor. Yani minareyi çalmadan önce kılıfını hazırlamışlar. Dahası kendilerine, din, bilim, siyaset, bürokrasi, medya, STK, iş dünyası ve meslek örgütlerinden çok sayıda “yalancı şahid”i ayarlamışlar”
Bugün size, pandemi ile ilgili son haberi vereyim, ama bu konuya devam edeceğim.. 
Cevabını arayan soruları sıralayacağım. 
CoVID ile ilgili PCR testi ile ilgili son bilgi şöyle: CoVID konusunda SARS CoV2 RNA varlığını belirlemeye yönelik olarak kullanılan PCR testleri sadece kalitatif yani pozitif/negatif sonuç vermektedir. Doğru bir sonuç için kantitatif yani virüse ait RNA viral yük miktarını rakamsal olarak (IU/mL) belirleyen ve sonuç veren kit geliştirilerek kullanılması şart. 
Biliyorsunuz daha önce döngü olayını anlattık. Bu tartışma Tanzanya Cumhurbaşkanının hayatına mal oldu. Bu test sonuçlarının doğru olmadığını zaten başından beri söylüyoruz. Bu test cihazı yanlış, hileli, bu kirli olayın bir parçası. 
Şimdi elimizde yeni bir kanıt daha var. Kantitatif PCR sonuçlarının yorumlanmasında, kategorize edilmesinde, hasta takibinde ve antiviral tedaviye cevabın izlenmesinde bu konu zorunludur. Kantitatif PCR test sonuçları ile hastalara ait klinik bilgiler arasında korelasyon çalışmaları yapılarak, SARS CoV2 RNA için iki kritik eşik değerin belirlenmesine acil ihtiyaç bulunmaktadır. 
Bu anlamda; 1- Enfektivite (bulaştırıcılık) dozu, 2- Hastalık meydana getirebilme dozu zorunludur. 
Ancak bu iki kritik eşik değerin bilinmesi ile elde edilecek olan Kantitatif PCR sonuçları kategorize edilerek farklı anlamlarda, klinik bilgiler ile birlikte değerlendirilerek yorumlanması mümkün olacaktır. 
Kalitatif PCR testi ile; SARS CoV2 RNA viral yük değerleri 200 IU/mL ile 2.000.000 IU/mL ve aradaki farklı değerlerin tamamına aynı sonuç verilmekte ve farklı kategorilere ayırarak farklı yorumlar yapmak mümkün olmamaktadır. 
Bu anlattıklarımı bizim 5gvirusnes’in bağımsız bilim kurulundaki akademisyenler de teyit ediyor.
Daha anlatacağım, söyleyeceğim, soracağım çok şey var. 
Zaman zaman bu konuya tekrar döneceğim. 
Selam ve dua ile.”

27 Mar 2021 - 10:07 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.

23

Nevzat Demir - sallıyor bunlar doğru olsa bile salgın salgındır .. milim milim herşeyin netini bulmak zor.. hassas konu.. ama yoktur falan böyle yaklaşmak tam cahilliktir.. senin gibi cesurları deneyde kullanmak lazım madem yok:)

Yanıtla . 3Beğen . 5Beğenme 28 Mart 08:34
21

Mehmet - Aşılar ellerin de mi kalsın? Nasıl zengin olsunlar!.. Gününden beri grip bilinen hastalığı Covid diye millete kabul ettiriyorlar. Koronadan önce gripten hiç mi kimse ölmüyordu? Ölenler de yanlış tedaviden ölüyor. Panik ve Covid olup olmama korkusuyla hastalık ağır geçiriliyor. Tamamen psikolojik

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 28 Mart 01:02
20

Vatandaş Rıza - Abdurrahman Beyin elinde iddiasını kanıtlayacak bilimsel bulgu, çalışma yoksa zırvalıyordur.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 28 Mart 00:39
19

Veysel Kalkan - Sayın Dilipak, soyadınız gibi diliniz pak. Sizin gibi insan evlatlarının artması dileğiyle Allah sizden razı olsun. Sizde bu konuları gündeme getirmeye çalışmasanız, kimsenin bir şey yaptığı yok. Bunları açık yüreklilikle söyleyerek Allah'tan başka kimseden korkmadığınızı en azından bana ispatladınız. Sağ olun, var olun.

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 28 Mart 00:26
17

Ömer Koçer - Ya insan inanamıyor . Kovid yok diyor salgın yok diyor . Peki onca hasta olanlar yüzükoyun yatıp inleyenler ölenler . Bunları yok mu sayacağız. Peki bu durum nedir . Gel beş dakika hastaların yanında dur eğer cesaretin varsa hadi var mısın Dilipak .

Yanıtla . 16Beğen . 10Beğenme 27 Mart 19:59
16

Bir Bayan - Doğru söylüyor, bir an önce bu tiyatro son bulmalı.

Yanıtla . 13Beğen . 13Beğenme 27 Mart 19:34
15

Yaşanan Gerçekler - Abdurrahman bey 'in böyle yazılar yazması bana çok ilginç geldi.galiba diğer konular bu aralar rağbet görmüyor.ben birinci derece 3 yakınımı 40 gün içersinde korona' dan kaybettim.yaşananları bu süreçleri çok yakından gördüm.iyi biliyorum.şuan ben sağlık bakanlığının verdiği hiçbir veriye güvenmem,inanmam neden mi dersiniz.kaybettiğim 3 canımın ölüm raporlarında bulaşıcı hastalık(doğal ölüm )yazıyor.sayın bakan türkiye'de her bulaşıcı hastalık kovit değil diyor.yani benim 3 yakınım kovitden ölenlerin listesinde yok neden ? ölüm kağıdına kovit yazmak bu kadar zormu ?babamın testi pozitif çıkınca 112 yi aradık.geldiler ambulansla karayolları gop devlet hastanesine götürdüler.bizde peşinden aracamızla gittik.30 dk. sonra babamla birlikde bir doktor hastane kapısında belirdi.bize söylediği eve götürün önemli bir şeyi yok şuan hastanede yer yok,kötüleşirse tekrar getirin dedi.o zamanlar filyasyon kelimesinin ağızlardan düşmediği zaman,kendi aracımızla eve getirdik.çift maske takın birşey olmaz dediler.ambulans vermiyorlar.ertesi gün özel bir hastaneye yatırdık.2 gün sonra yoğun bakım ve hemen entübe oldu.10 gün sonrada vefat etti.nasıl inanayım söyleyin bana

Yanıtla . 16Beğen . 2Beğenme 27 Mart 19:31
24

Muhtar - @Yaşanan Gerçekler 15 nolu yoruma cevabı: dilipak tüm ölümlere ölüm sebebi olarak kovid yazılıyor diyor. siz ise 3 yakınınızın ölüm sebebinin kovid olarak yazılmadığını söylüyorsunuz. bir tarafta dilipak diğer yanda yakınlarının acısını yaşayan siz. ama acı gerçektir... ben size inanıyorum.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 28 Mart 09:22
14

5678 - yahu olurmu boş konuşmuş hastanelerde yoğun bakımda yatanlar kimlerdir genç yaşlı çocuk değilmiydi ölenler nasıl virüsler yok abd nato çin ortak gizli çıkardı sadece abdye ait dünya genelinde 1500 tane biyolojik askeri silah üretim tesisleri var daha rusya çin diğerlerininki daniskası birde bunları uzayın her yerine taşıdığını düşünün

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 27 Mart 18:43
12

Binali KACIR - Covid konusunda soylediklerine kısmen katılıyorum.

Ayrıca hiç düşündünüz mü Grip ile ilgili vakalar artık yok neden acaba?

Bir Doktor arkadaş bu Grip konusunu gundeme getirdiği için yazdım bende.

Ramazan ayında da tam kapanmadan bahsediyorlar.

Bence insanlar kendi nefislerini günaha kapatırlar ise bu sorun ortadan kalkacak.

Rabbim en kısa zaman da bu beladan bizleri kurtarsın. Amin.

Cümle Ümmeti Muhammedin (s.a.v.) Berat Kandilini kutlarım.

Rabbim cumlemizi affetsin. Amin.

Yanıtla . 11Beğen . 4Beğenme 27 Mart 16:30
13

keko - @Binali KACIR 12 nolu yoruma cevabı: hocam grip olmamasının sebebi maske.

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 27 Mart 17:35
11

Mert - Ey Dilipak!

Eğer gündeme oturmak istiyorsan AKP'ye katıl sende siyaset yap.

Ya da Elvis Presley veya Michael Joseph Jackson yıllar öncesinde öldüler, mesela beste yaparak müzik dünyasında onların yerine alabilirsin

Beyaz perde de John Wayne'nin yerini alabilir Kovboy filmi çevirebilirsin.

Yanıtla . 10Beğen . 7Beğenme 27 Mart 14:57
10

Ahmet C. - Kendisi Akp yi başımıza getirenlerdendir. Günahlarından rahatsız olduğu için mi yapıyor bilmiyorum ama doğruyu söylüyor. Bu millete Ak partinin gerçek yüzünü anlatamıyoruz koronayı nasıl anlatacağız. Adam etrafımda insanlar öldü ben de geçirdim çok ağırdı diyor. Kardeşim koca bir insanlığı etkisi altına aldığı söylenen sözüm ona virüsü senin etrafında olanlara göre mi değerlendireceğiz? Sanki etrafında hiç insanlar ölmüyordu daha önce. Benim de etrafımda ne ölen var ne hasta olan bana göre de yok o zaman. Biz burada bütüne bakmak zorundayız. Korona geçirenlerin bir çoğu şunu diyor: madem çok bulaşıcı ben evde geçiriyorum eşime çocuğuma bulaşmıyor nasıl iş anlamıyoruz. Geçenlerde burada okumadınız mı maskeye mesafeye ve aşıya karşı olan ülkenin Cumhurbaşkanı evinde ölü bulundu. O kadar bulaşıcı ki kolada papaya da korona testi pozitif çıkıyor. Son sözüm korona var diyenleri aşılasınlar. Onlar da istediklerini elde etmiş olur biz de.:)

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 27 Mart 14:37
08

ülkesever - Bütün Dünyanın en akıllısı bumu ?Ülkeyi sevmez ahkam keser .Devletin okuluna beğenmez sevdiği ülkeye gitse huzur bulsa iyi olmazmı yordu artık yeter.

Yanıtla . 8Beğen . 12Beğenme 27 Mart 13:23
07

Ömür hoca - Sayın Dilipak.. Bir sürü arkadaşım gök ekini biçer gibi genç yaşta bu illetten vefat etti. Kendim ölümden döndüm.. Yaşadığınız cam fanustan dünya böyle mi görünüyor.. Yıllardır sizi okurdum.. Sükut u hayale uğradım.. Yazık.

Yanıtla . 13Beğen . 14Beğenme 27 Mart 12:35
06

+1 - aynen katılıyoruz bu korona sipariş hastalığı ekonomiye siyasete yön vermek için başka malzeme kalmadı sağlıktan girdiler bu sefer.

Yanıtla . 13Beğen . 11Beğenme 27 Mart 11:51
05

satılmış büyuksoy - sayın dilipak bu bilgileri nerden alıyon ne biliyon doktormusun tıp bilimcimisın.

Yanıtla . 12Beğen . 12Beğenme 27 Mart 11:27
18

Cenzgiz - @satılmış büyuksoy 05 nolu yoruma cevabı: Yok diyorsunuz yani :) Akıl yok demek için nörolog olmam gerekmiyor değil mi? Bunun var mı yok mu tartışması başka, bill gates in ürettirip yaydığını söylemek başka. Yok nedir kardeş? Şaka mısınız?

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 27 Mart 23:24
09

Ahmet C. - @satılmış büyuksoy 05 nolu yoruma cevabı: Korona var diyen ahkam kesen Bill Gates tıpçı mı?

Yanıtla . 15Beğen . 5Beğenme 27 Mart 14:26
04

Uyaranadam - Bir zamanlar akpliler kılıçdaroğlu için söylüyordu ya. "Herbokalog". Bu ismi dilipaka veriyorum.

Yahu kardeşim. Madem böyle gözü açık bir yazarsın, keşke fetö ile kolkola gezerken de uyarsaydın da Erdoğan "kandırılmasaydı"... Hadi sende o kapasite yok, bari söyleyenleri dinleseydin, yazar olarak köşende gündeme getirseydin. Senin vebalin de bu değil mi?

İnşallah kıyamette imanımızla yargılanmayız.

Yanıtla . 14Beğen . 8Beğenme 27 Mart 10:45
03

Cengiz - Tam tersi. Sayılar az gösteriliyor. Kovid den ölenlere kovid i atlatmıştı deyip normal ölüm yazılıyor. Dilipak yine kalemiyle bir algı yapma peşinde. Hastalık yokmuş diyor. Akıl desen var ama hakka mı, şeytanlığa mı çalışıyor onu bilmiyoruz.

Yanıtla . 12Beğen . 13Beğenme 27 Mart 10:43
01

a - 1 yılı aşkın korkutulan insanlık pandemisi. Siyonizm'in dümenine girmiş dünya düzeni. bu düzene ayak uydurmuş yönetici ve film (affedersiniz bilim diyecektim!) insanları

Yanıtla . 15Beğen . 3Beğenme 27 Mart 10:30


Şehir Markaları

Siz de şehir markaları arasındaki yerinizi mutlaka alın...

+90 (212) 697 10 00
Reklam bilgi


Anket Asgari ücret 2 bin 825 TL oldu! Zamdan memnun musunuz?