“3 aydır kullanamadığım internetin parasını ödüyorum”

İnternet sağlayıcısı D-Smart’ın mağduru olduğunu söyleyen Cemal Gümüş, 3 aydır kullanamadığı internetin faturalarını ödüyor.

Onur Şehmus Şahin
Onur Şehmus Şahin Tüm Haberleri
Haber albümü için resme tıklayın

Kendilerini TTNET olarak tanıtan D-Smart çalışanlarının tuzağına düştüğünü iddia eden Cemal Gümüş, yaşadığı mağduriyeti, “Her şeyi denedim ama sonuç alamadım. Ne yapacağımı şaşırdım. Bu mağduriyetimin giderilmesi için daha ne yapabileceğimi bilmiyorum” sözleriyle ifade etti.

 İnternet sağlayıcısı firmaların sebep olduğu mağduriyetlere her gün yüzlercesi eklenmeye devam ediyor. İstanbul Pendik’te oturan Cemal Gümüş, 3 aydır bir internet sağlayıcısı D-Smart yüzünden mağduriyet yaşadığını iddia ediyor. D-Smart çalışanlarının telefonla arayarak kendilerini TTNET olarak tanıttıklarını söyleyen Gümüş, taahhütlü internet abonesi yapıldığını belirtti. TTNET yerine evine D-Smart’ın internet bağladığını fark eden Cemal Gümüş, yaptığı tüm başvurulara rağmen aboneliğini iptal ettiremedi. D-Smart’tan internet aboneliğini iptal ettirmek için bir muhatap bulamayan Gümüş, aylardır almadığı hizmetin faturalarını ödüyor. 3 öğrenci babası olan Cemal Gümüş’ün çocukları internet firması yüzünden canlı derslere ulaşmakta sorun yaşıyor.

“ABONELİĞİMİ İPTAL EDEBİLECEK KİMSEYE ULAŞAMIYORUM”

Yaşadığı mağduriyeti Millî Gazete’ye anlatan Cemal Gümüş, “2020 sonlarında bu mağduriyetim başladı. TTNET’ten aradıklarını söyleyerek benim evime internet bağlayabileceklerini söylediler. Ben de kabul ettim ancak iki gün sonra fark ettim ki D-Smart müşterisi olmuşum. Hemen aboneliğimi iptal ettirmek istedim ama bir türlü sonuç alamadım. Yaşadığım mağduriyeti BTK’ya bildirdim, onlar da D-Smart’a yazı yazdı ama bir geri dönüş olmadı yine. Bir ay içerisinde 68 arama yapmama rağmen D-Smart’tan internet aboneliğimi iptal edebilecek kimseye ulaşamıyorum” ifadelerini kullandı.

“NE YAPACAĞIMI ŞAŞIRDIM”

Cemal Gümüş, evinde 3 öğrencinin olduğunu söyleyerek, “Benim çocuklarım şimdi bunlar yüzünden internet kullanamıyor ve canlı derse telefondan bağlanmak zorunda kalıyor. İnternet kullanımımı kestiler ama aboneliğimi bir türlü iptal etmediler. Ben evimde internet kullanamıyorum ama parasını da ödüyorum. D-Smart’tan ve yetkili kurumlardan sorunumun çözümüne ilişkin hiçbir geri dönüş almadım. Şimdi Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurdum ama onlar da bu sürecin 6 ay kadar sürebileceğini söylüyorlar. Her şeyi denedim ama sonuç alamadım. Ne yapacağımı şaşırdım. Bu mağduriyetimin giderilmesi için daha ne yapabileceğimi bilmiyorum” şeklinde konuştu.

31 Oca 2021 - 04:30 - Gündem

Muhabir Onur Şehmus Şahin


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.

05

Dsmart Mağdurları - Bana da türk telekom olarak tanıttılar kendilerini bende aynı şeyleri yaşıyorum ne yazık ki. Devletin bu kuruma acilen bi işlem uygulaması gerektiğini düşünüyorum.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Şubat 17:22
04

Es Es. - Aynı sorunları bende yaşıyorum Demirörene geçeli dsmart dan kurtulmak mümkün değil aldıkları paralar haram zıkkım olsun.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 02 Şubat 01:38
03

Yaşar Zenbel - Aynı ifadeyi bana da dediler biz ttnet,iz dediler ben aboneliğimi iptal etmek istedim bana olmaz senin taahhütün var 1900₺ ödersen iptal olur dediler ben de taahhütün bittiği an ttnet,e geçtim şimdi ondan da memnun değilim 12 mbit dediler 7 mbiti geçmiyor. Biz vatandaşın çilesi bitmez

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 31 Ocak 13:15
02

Erol - bu sorun herkezde var insan 40 yılık eşinden bir celsede boşanıyor ama bu gibi abonelıklerden bir türlu kutulamıyor

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 31 Ocak 12:28
01

D Smart Magduru - Ben de dsmart mağduruyum.Bana internet + TV paketini 84 TL ye baglayacaklarini söylediler.tv yi hemen bağladılar interneti 1 ay baglamadilar.internet bağlanmadigi halde TV nin faturasını kesiyorlar.google bakıyorum bayilerini bulmak için Ataşehir bayisine gidiyorum boşaltılmış Ümraniye bayisine gidiyorum kapalı müşteri hizmetlerini arıyorum muhattap bulamiyorum

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 31 Ocak 11:39


Şehir Markaları

Siz de şehir markaları arasındaki yerinizi mutlaka alın...

+90 (212) 697 10 00
Reklam bilgi


Anket Asgari ücret 2 bin 825 TL oldu! Zamdan memnun musunuz?