İsmail Saymaz: "İmamoğlu'nun adı bile yetti"

İsmail Saymaz, Sözcü'deki bugünkü köşe yazısında Olay TV'nin kapanmasına ilişkin dikkat çeken bir yazı kaleme aldı.

İsmail Saymaz, Sözcü Gazetesindeki bugünkü köşe yazısında 26 günde ekranı kararan Olay TV'ye ilişkin olarak, "İmamoğlu'nun adı bile, Olay TV'nin doğarken boğulmasına yetti" dedi.

"Olayları izlediniz.Hepimiz canlı yayında izledik"

Saymaz, "Olayları izlediniz.Hepimiz canlı yayında izledik. 30 Kasım'da izleyicisiyle buluşan Olay TV'nin ekranı 26 günde siyaha düşürüldü.Daha doğrusu, gördüğü baskı sonucu karartıldı. Türkiye'nin bu en kısa süreli televizyonculuk girişimi, Türk basın tarihinde Olay TV Olayı diye anılacak." yazdı.

"İmamoğlu'nun bulunduğu iddia edildi"

Öte yandan Saymaz yazısında, "Bu serüven, Trabzonlu bir işadamı olan Hüseyin Köksal'ın yaz başında bir TV kurup medyaya girmeye niyetlenmesiyle başladı.Köksal, aslında bir tekstilci. Karsal Örme Anonim Şirketi'nin sahibi.Şirket, babası Ali Köksal tarafından 1970'li yıllarda Trabzon'da kuruldu ve sonradan İstanbul Beylikdüzü'ne taşındı. Baba Köksal, 2016 yılında hayatını kaybedince tabutunu omuzlayanlardan biri oğlu Hüseyin, diğeri ise dönemin Beylikdüzü Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu'ydu.Radyo ve Televizyon Üst Kurulu ( RTÜK) iktidar yanlısı olmayan bir kanala lisans vermeyeceği için, Köksal babasının arkadaşlarından eski Devlet Bakanı Cavit Çağlar'ın kapısını çaldı. Çünkü geçen yıla kadar Bursa'da yayın yapan Olay TV'nin lisansı, Çağlar'ın elindeydi. Eski bakan lisansını, Köksal parasını koydu. Kanalın başına İstanbul Büyükşehir Belediyesi ( İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun Danışmanı Süleyman Sarılar getirildi. Kağıthane'de üç katlı bir rezidans kiralandı. El sürülmemiş ekipmanlar alındı. Etkili bir kadro kuruldu.Hem Köksal'ın yakın arkadaşı olması, hem de Sarılar ile birlikte çalışmasından ötürü perde arkasında İmamoğlu'nun bulunduğu iddia edildi. İmamoğlu, bu iddiaları yalanladı." ifadesini kullandı. 

"Artık Türkiye'de, iktidara biat etmemiş bir medya girişimine hayat hakkı tanınması zor görünüyor"Ayrıca Saymaz, "Bu arada Cavit Çağlar ise iddiaları reddediyor. HDP'nin toplantısını baştan sona yayınladıkları, AK Parti karşıtı ve yanlı yayın yaptıkları için yolunu ayırdığını, baskı görmediğini savunuyor.HDP'nin meclis grup toplantısını canlı şekilde yayınlamak suçsa, TBMM TV bu suçu her hafta işliyor. Zaten Olay TV de yayını TBMM TV'den alıyormuş.Doğrusu, canlı vermeseler de aynı akıbete uğrayacaklardı. Artık Türkiye'de, iktidara biat etmemiş bir medya girişimine hayat hakkı tanınması zor görünüyor.İmamoğlu'nun adı bile, Olay TV'nin doğarken boğulmasına yetti. HDP, zorbalığın kılıfı…Zira Sözcü TV de RTÜK tarafından bir yıldır oyalanıyor. Ne yani, Sözcü de mi HDP'li!" düşüncesini dile getirdi.

29 Ara 2020 - 08:43 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.



Şehir Markaları

Siz de şehir markaları arasındaki yerinizi mutlaka alın...

+90 (212) 697 10 00
Reklam bilgi


Anket Asgari ücret 2 bin 825 TL oldu! Zamdan memnun musunuz?