“Sevgili yatırımcı seni kandırdılar! Dolar kuru 20 TL olmayacak”

Dolar kuru 20 TL çıkacak açıklamalarında bulunan ekonomi yorumcularına sert sözlerle yüklenen Dr. Hakan Özerol “”Sevgili Yatırımcı, Seni Kandırdılar! Dolar 20TL Olmayacak! diye yazdı.

Büyütmek için resme tıklayın

Türkiye Cumhuriyet  Merkez Bankası’nın (TCMB) faiz kararı sonrası ekonomistler önümüzdeki dönem dolar kuru beklentileriyle ilgili açıklamalarda bulunmaya devam ediyor.. Son olarak Youtube kanalında Merkez Bankası’nın kararları sonrası dolar kuru ile ilgili “Sevgili Yatırımcı, Seni Kandırdılar! Dolar 20TL Olmayacak!" diye yazdı.

TCMB19 Kasım’daki PPK toplantısında 475 baz puan faiz artışına giderek faizleri yüzde 15’e bir sonraki 24 Aralık’taki toplantıda ise 200 baz puanlık faiz artışıyla politika faizini yüzde 17’ye çıkardı. Murat Uysal’ın yerine Merkez Bankanı Başkanlığı’na getirilen Naci Ağbal döneminde PPK toplantılarından çıkan kararlarla dolar kuru 7.50 TL seviyesine kadar geriledi.

Merkez Bankası’nın aldığı kararlar doğrultusunda dolar kurunda bir sakinleşme gözlemlenirken Dr. Hakan Özerol yaptığı açıklamada önümüzdeki dönem dolar kurunun çok daha fazla yükseleceğine dair sansasyonel açıklamalar yapan ekonomi yorumcularına sert sözlerle tepki gösterdi.

DOLAR STRATEJİNİZİ DEĞİŞTİRİN ARTIK!

Hakan Özerol videosunda artık konjektürün değiştiğini, Merkez Bankası’nın aldığı bu son kararlarla piyasanın güveninin önemli ölçüde kazandığını öne sürerken  “Yatırım ortamında "Sabit Fikirli" olmamak gerekir. Geçen 8 ay altın ve döviz (dolar, euro) dönemiydi. Önümüzdeki 8 ay olmayacak!. Konjonktür değiştiğinde bakış açısını değiştirmek lazım. Doların artış göstermesi muhtemel dönemde, "10,12,15,20 TL olacak" biçiminde açık artırma vardı. Hala devam etmeye zorluyor bazıları. Veriler değişti, siz de yatırım stratejinizi değiştirin. Stratejiniz yoksa, profesyonel destek alın” diye konuştu

28 Ara 2020 - 13:20 - Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.

121

Difitrt - Sahtecılıle bır yere gelinmez ülkenin durumu ortada

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 06:53
119

Murat Atak - Paradan biraz daha 0 atarız paramız değerli görünür kendimizi kandırır mutlu oluruz

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 30 Aralık 20:32
117

Şami̇l - Bu faizle bu ülke bir arpa boyu ilerleyemez. İlerleyecek olan bankada parası olandır..yani aynı 90 lı yıllarda olduğu gibi.... devlet sıfırı tüketti piyasanın dönmesi için Milet'ten paraları alabilmek için yük sek faizle borçlanıyor haa bire Faizleri arttırıp duruyorlar.....Bu böyle gitmez... faizin olduğu yerde yatırım ve istihdam olamaz emek sömürülür...

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 29 Aralık 08:39
116

Mustafa - 40 tl demişlerdi yanlış yazmışsınız hatta55 de dediler yokk yok 62.5 tl dediler

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 29 Aralık 01:12
114

Turgut - Dolara yatıracağınız parayı gayrimenkule yatırın. Paradan para kazanılmaz..

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 29 Aralık 00:01
113

Faiz sebeptir.. - Bak kardeşim, faiz yükselttim hadi döviz bozduralım demek tek kelimeyle insanlarla dalga geçmek demektir..faiz yükseltilen ekonomiler batık ekonomilerdir,mesela Venezuela da çok yüksek faiz görürüz neden? Ekonomi berbattırda ondan..peki döviz düşmüşmü? hayır..neden? çünkü faiz artıran ekonomiler sağlam temelleri olmayan,üretime ve yatırıma dayalı olmayan, faiz temelli agresif enflasyona açık (Özal dönemi gibi) kırılgan ekonomilerdir.. faiz artırdıkça kamu borç yükünü katlayarak artırır ve sonunda yüksek devüle olmuş dövizle karşılaşırsınız ,bu durum faize dayalı ekonomilerin kaçınılmaz sonudur..şimdi sen faiz artırıyorsun,geçici düşüşler oluyor diye insanlar dövizden çıkarmı? bu durumun kısa süreli alttan alım dönemi olduğunu bilmek alimlikmi istiyor!.adama sormazlarmı üretimin nedir? yatırımcın ne haldedir? faiz tabanlı enflasyon azıyor şimdi ne olacak? yüksek faizden dolayı Yatırımlar duracağı için, işsizlik bu yüksek faiz ortamında tavan yapmazmı?bu yüksek faiz ortamı devülasyonist ortamı katlayarak artırmazmı? Peki hal böyleyken faiz sarmalına teslim olan bir ekonomide döviz nasıl düşsün..faizle döviz düşseydi Venezuela döviz yerlerde sürünürdü. Peki öylemi ?.!

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 28 Aralık 22:22
112

Olimpos - ilkokul diplomam.yok kimi kandiriyorsunuz subat ayinda bu yazdiklarini bir daha yayinlayin lutfen dolar subat ayinda 17 ila 20 lira arasinda bu kadar yuksek faiz ile arjantin modeli sokmez

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 28 Aralık 21:39
111

Süper Dadı Buğra - Dolar 1 sene içinde iki katına çıkacak!!! Ytd.

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 28 Aralık 19:59
110

Harun Fettah - Ne zaman millet dolara yatirim yapmaktan vaz gecersa o zaman Türkiye ekonomisi düzelir merkez bankasindan daha çok milletin cebinde dolar vardir dünyada sadece Türkiyede bunlar oluyor dünyada hiç bir millet kendi parasindan başka parayi cebinde taşiyor en büyük yalniş burda amerika para basiyor fakat karşiliği olmayan para basiyor yarin birgün amerikan dolarina bir darbe gelirsa o dolarlar milletin elinde kalcak bir kağit parcasi olacak ama Türk milleti bunun farkinda değil işte emperyalist güçlerin en büyük oyunudur bu oyun .

Yanıtla . 13Beğen . 13Beğenme 28 Aralık 14:20
109

Tarık - Yeni ekonomi yönetimine destek verildiğini iddia edenler yabancı yatırımcılara yönelik mesajlarda aynı zamanda bulunuyor. Lakin

Şu anda ülkemizde uygulanan dalgalı kur sisteminin yararımıza olmadığı ortadadır. Zira arka arkaya bu kadar yüksek cari açık vermemize rağmen, döviz fiyatlarının düşüklüğü yada inişli çıkışlı olması bunun göstergesidir. Bugün TÜRKİYE'DE Adeta maliyetli parayı gören enflasyon, sesini çıkarmıyor, biz buna suyun başındakiler diyebiliriz ama ne hikmetse yerli ve maliyetsiz parayı gören enflasyon birden ayağa kalkıyor. Her sabah işe giderken 1 ÇAY 1 SİMİT ile gerçekten ekonominin kendi kendine dengeye ulaşacağına inanıyorsanız vede kalkınma gücü aynı zamanda artmış gibi gözükse de, cebinizdeki paranın reel değeri düşecek ve piyasa talebi azalacaktır.

Bugün her ekonomide yaşanan gelir dağılımındaki dengesizliğin sebebi de budur.

Yine asgari ücretin yetmeyecektir.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 28 Aralık 14:11
108

Batuhan - Yazık, TİTANİK misali gitgide batmak üzere olan bir ekonomi, aynı gemiden filikalara binip kurtulacak olanlar sadece ve sadece 1. sınıf zenginlerdir...!

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 28 Aralık 13:50
107

Ödemişli - Dolar 1 milyon Türk lirasını da görür, Türkiye tarihi boyunca hep yükselmiştir. İhtimal vermeyenler için bakınız:

''Türkiye 2000'lerin başı dolar kuru''

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 28 Aralık 12:53
106

Eren - 20 TL yi şuanlık görmez ilerde görmeyeceği anlamına gelmez

Yanıtla . 12Beğen . 3Beğenme 28 Aralık 12:08
104

Nurettin Senyigit - Hakan bey dolar 20 TL olmayacak ama faiz %20 dayandı onu ne yapacaksın

Yanıtla . 22Beğen . 1Beğenme 28 Aralık 10:59
102

Yorum - Bir ay önce neredeydin o kadar iii biliyordun da

Yanıtla . 26Beğen . 5Beğenme 28 Aralık 10:04
100

Tc. - Faiz oranı ile oynamasa idi dolar 8.5 lere çıkmaz 7 civarlarında olurdu.

Yanıtla . 9Beğen . 9Beğenme 28 Aralık 09:50
98

Sezgin - Bu ülkede yüksek döviz isteyen işadamları varken asla döviz düşmez tabi dövizle mal sat TL ile asgari ücret ode oh ne ala sonra işçi bizi yük oluyor de

Yanıtla . 11Beğen . 3Beğenme 28 Aralık 08:46
95

Avtogaz - Petrol yükselişte aşı sonrası petrol tavan yapar dolarda düşer 6 civarı olur benim tahminim

Yanıtla . 5Beğen . 20Beğenme 28 Aralık 06:46
93

H.başgöze - Daha evvel 3 TL ikende dolar alanın eli yanar denmişti.

Yanıtla . 30Beğen . 4Beğenme 28 Aralık 06:26
91

Özcan - Yaw hee hee anlat heycanli oluyor enflasyon % 15 hee?? pazara cikip markwtten 1 lt yag alan Eletrik Dogalgaz faturasi ödeyen herkes enflasonun % kac oldugunu biliyor..Sevgili yandaş Ekonomist..!

Yanıtla . 54Beğen . 5Beğenme 28 Aralık 03:49
97

Deniz - @Özcan 91 nolu yoruma cevabı: Kardes inan dogru diyor bi bes sene boyle gidebilir

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 28 Aralık 08:23
90

Özcan - Sevgili Yandaş Ekonimist.!

Enflasyon % 15 mi bu Ülkede Hayir..

Bana Banka diyeceki al sana net % 20 faiz yinede ben TL ye geçmem.

Gerçek veriler ortada pazara cikip1 lt yag alip Digalgaz Fatirasi ödeyen herkes enflasyonun ney oldugunu biliyor..

Döviz bu Ülkede gördugü tepeyi daima dip yapmiştir ..Gerisi Lafontenden Hikayeler..

Yanıtla . 26Beğen . 4Beğenme 28 Aralık 03:45
87

Kartacalı - Faiz artırınca enflasyon artar yatırımlar düşer işsizlik artar madem dolardan bu kadar korkuyodunuz 20 senedir Ne diye faiz artışı yapmadınız milletti borçlandirdiniz faiz lobisi faiz lobisi diyodunuz ne oldu eline düştünüz şimdi 17 yetmez daha da artırın bir 25 -30 olsun hele o zaman düşünür parası olanlar

Yanıtla . 23Beğen . 2Beğenme 28 Aralık 02:01
85

E.kirmizi - Bu kadar cari açık varken ve yöneticilerin lüks sevdası da eklenince 20 değil 50 olursa şaşmam

Yanıtla . 29Beğen . 1Beğenme 28 Aralık 01:43
84

A.t - DOVIZIN DUSMESI SADECE FAIZ OLURMU YAPISAL REFORMLAR OLMAZSA DOVIZ NASIL DUSER ULKE YUKSEK FAIZLE FAKIRLESTIRILIYOR 1994 KRIZINE HIZLA GOTURULUYORUZ .

Yanıtla . 22Beğen . 2Beğenme 28 Aralık 01:15
83

Musti - Gel gel ekonomisti..

Sende biliyorsun olmayacağını ama ya tutarsa misali..arkadaşım millette güven yok..sahi tirilyonerler çoktan parasını yurt dışına kaçırdı..murat ülker ingiltereye yatırım yaptı güya gitti addah.8.5 i gören satmaz.orayi görür diye nitekim öncekiler gibi..faiz artsın ne getirir vatandaşa..%99 u müslüman olduğunu söyleyen her kes haram olan faize yatırır mı parasını..borsa güven vermiyor..eee kalsın diyor dovizim..üretim yok edildi ..üretim üretim. Başka yolu yok

Yanıtla . 18Beğen . 3Beğenme 28 Aralık 01:11
99

Arda - @Musti 83 nolu yoruma cevabı: Bulabilirmisiniz %98 müslümanı .gerçekci olalım bu yüzde oranlarında.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 28 Aralık 09:38
81

Mehmet - sen öyle san ,faizi yükseltmekle doları kaç gün aşağı çekebilirsin. kasa bos kasa

Yanıtla . 26Beğen . 3Beğenme 28 Aralık 00:41
80

Sözün özü - Dolarda 4.50 hareketi başlamıştır. 4 yıldır adam gibi bir düzeltme yok. Fibo 61 seviyesi 4.25 tl

Yanıtla . 2Beğen . 19Beğenme 28 Aralık 00:40
79

Boşa Yatırım Faiz - Dolar düşüyor neden faiz artılılarak, en fazla bunu merkez bankası faizleri %30 sevilerine kadar yapabilir peki ya sonra, üreticiler ve yatırımcılar yatırımlardan vaz geçmesin diye faiz iadeli hazine teşvikleri sunulur ama doları kısa vadeli aynı seviyede tutmak istese bile enflasyon dalgalanmasını engellenemez ve buda çözüm değildir. Yine dövizin etkisini halk çeker.. Uzun vadeli çözümler olmadığı sürece bu süreçler boş... Hazine altın bozmasıda, faizlerin artırılmasıda önemli değil..

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 28 Aralık 00:28
78

Han - Dolar Real degerin5.95*1.15=6.84

7.50-6.84=0.66= buda anormal kazanç yada talep fazlası demeknpeki kim talep ediyor doları küçük yatırımcı neden korunma ve rant kim rantı götürüyor peki büyük yatırımcı olay bu

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 28 Aralık 00:21
77

Gozlemci - Kırk senedir dolar dolar. Artık. Değiştirin dairemi bikgon. Arsami altinmi

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 28 Aralık 00:19
76

İzmirli - Doların kellesini koparacak olanlar doların sahipleri, işte anlamadıkları bu, dolar gidecek yerine cripto para gelecek,bir sabah uyandıklarında bir bakmışlar, aaa dolar yerlerde sürünüyor, gitti paraciklar

Yanıtla . 4Beğen . 8Beğenme 28 Aralık 00:18
74

Hayatı - Faizleri yükselterek doları düşürmek mantıklı bir yöntem ise,200 puan yerine 2000 puan yükseltin dolar yerlerde sürünsün. Merkez bankasının Ekonomi anlayışı bumu? Faiz artırmak olağan birşeyde,, doları 6.75 de tutmak için neden 120 milyar dolar harcandı 10 ay gibi kısa bir sürede.

Yanıtla . 61Beğen . 5Beğenme 27 Aralık 23:59
115

Gerçek Milli Görüş - @Hayatı 74 nolu yoruma cevabı: Bağımsız Milli bir ekonomin yoksa öyle ya da böyle şamar oğlanına dönersin!

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 29 Aralık 00:21
92

Ahmet - @Hayatı 74 nolu yoruma cevabı: Günün anlam ve önemini anlatan en güzel açıklama buyursunlar efendim bu soruya cevap versinler. Hatta kaybettikleri doları yerine koyarken doların ne olacağınıda söylesinler

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 28 Aralık 06:10
94

Mülayim Mutedi̇l - @Vlk 73 nolu yoruma cevabı: Çok zor. Öyle birşey olsaydı, bu seviyelere gelir miydi.

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 28 Aralık 06:46
89

Hhshsj - @Muhuyittin Kemanyayı 72 nolu yoruma cevabı: 59

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 28 Aralık 02:31
71

Şaştım Kaldım - Hem vatandaşa tasarruf et diyorsunuz.. faiz kur enflasyon şer diyorsunuz vatandaş biriktirdiği parayla şişirilmiş dairemi alacak sadece mütahitlerlemi tasarruf imkanı var bu milletin sadece...250 000 tl lik daireye 600 000 tl verip alınca sonra 1500 tl ye kira geliri alıp yılda iki ayida vergisini ödeyip yılda 10 ay kira geliri alarakmı oluyor bu tasarruf yoksa kazancını ben yiyemedim mütahhit sen ye demek mi tasarruf..çoluğun çocuğun rıskını mütehhite yedirmekten başka bir düzen değil bu....

Yanıtla . 94Beğen . 8Beğenme 27 Aralık 23:25
105

Ankaralı - @Şaştım Kaldım 71 nolu yoruma cevabı: Beğenmeyenler de müteahhit galiba

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 28 Aralık 11:05
70

.orhan - Anladım dogalgaz bulundu petrol bulundu altin bulundu .2021de kamuya 500 bin kişi alınır. Yersen..

Yanıtla . 54Beğen . 11Beğenme 27 Aralık 23:23
66

Ata - Bir tweet ile bir gecede %50 artan dolar, bu kosullarda sizce duser mi??? Veriler ortada, hesap kitap yapin oyle konusun, uretim olmayan, cari acigi olan, dis borcu olan, issizligi ve e flasyonu tavan yapmis ve yabanci yatirimcisi olmayan bir ekonomi de dolar nasil artmaz??? Faiz arttirmayla ancak gunu kurtarirsin, devaliasyon olmali ki rekabetci bir ortam olussun, yoksa bu ulke ekonomisi bu daralmayi daha fazla kaldiramaz. 2021 ilk ceyrek dolar 9.50 veya 10 olur gibi gorunuyor...

Yanıtla . 65Beğen . 6Beğenme 27 Aralık 22:59
65

Vatandas - Dolar anca bir ülkede üretim varsa düşer başka türlü doları düşürecek hiçbir etken olamaz faiz indirmekle sadece doların yükselişi otelenir ama dolar sonunda yine patlar onun için ekonomisi ithalata dayalı bir ülkede doların düşmesinden bahsedilemez üretim üretim üretim gerisi teferruat

Yanıtla . 78Beğen . 7Beğenme 27 Aralık 22:59
64

Vatandas - Doların düşmesi için bir tane sebep söyleyin Milet inansın ama yükselmesi icin o kadar çok sebep var ki saymakla bitmez cari açık dış borç merkez bankası rezervi sadece birkaçı bunlar

Yanıtla . 55Beğen . 7Beğenme 27 Aralık 22:52
63

Rüstem Belesci - Yerli yatırımcı dövizden çıktı ,faize yönelecek,yabancı yatırımcı 0 faizle aldığı parayı %? kaçtan anlaşmalı verecek tatilini yapıp parasına para katıp gidecek.

Yanıtla . 10Beğen . 17Beğenme 27 Aralık 22:50
75

54 - @Yel 62 nolu yoruma cevabı: dolar düştükçe vatandaş dolar al iyi dolar duşnez 'fayiz 17 yedi burda kalır da dolar 12 olur martta

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 28 Aralık 00:10
58

Efsane Kaptan - Peki o zaman Neden Halk Hala Dolar almaya devam ediyor?

Yanıtla . 24Beğen . 3Beğenme 27 Aralık 22:31
57

Faruk Öztaş. - Sayın Cumhurbaşkanımızda bizi kandırdı,enflasyon %25 lerdeyken%7 diyerek,banka faizlerini bizlere %7-8lerde tuttu,ve faiz lobisine göz açtırmayacağız derken,faizleri % 17 lere çıkardı,neden dövizi 2020 de 7500 sevyelerinde tutup,enflasyonu düşük gösterip,işciye memura emekliye düşük zam vermek amaç.

Yanıtla . 55Beğen . 5Beğenme 27 Aralık 22:30
56

Temiz - İnşallah bu dolar hakettiğini bulur inşallah

Yanıtla . 11Beğen . 6Beğenme 27 Aralık 22:30
54

Özkarabüklü - Merkez bankası faizi arttırdı. Sanki Türkiye Cumhuriyeti ihracatını ithalatının üstüne mı çıkardı? Ayrıca ülkemizde kaç fabrika kuruldu da üretim ve ihracat arttı duymadık. Dolar kesin önümüzdeki yıl 15-20 TL olur.

Yanıtla . 30Beğen . 6Beğenme 27 Aralık 22:10
53

Eyt - Ya iş insanları faiz den dolayı batacak işsizlik artacak.Yada Dolar 10 TL olacak başka çaresi var erken seçim...???

Yanıtla . 27Beğen . 13Beğenme 27 Aralık 21:54
52

İtmen - Bozmicaz uğraşmayın kandıramazsınızzzzzzzzzz fiziki alıcazz hapı yutun

Yanıtla . 29Beğen . 4Beğenme 27 Aralık 21:53
51

Burhan - Faizi gerçek enflasyon yüzde 38 in üzerine çıkarmadıkları sürece 25 bile olur faizi oraya çıkarınca ekenomi yandı gülüm keten helva eee 18 sene ye ye aha buraya kadar

Yanıtla . 21Beğen . 10Beğenme 27 Aralık 21:52
49

Ahmet Aslan - Hakan bey, hiçbir veriye dayanmayan, sadece siyasi olarak söylüyorsunuz. Eksi merkez bankası, 138.milyar dolar dış borç,devam eden cari açık, 120 milyar TL bütçe açığı, borç para bulunamıyor, üretim durmuş, faiz uygun değil, dolarizasyon devam ediyor, hukuk ve adalet yok gibi, yabancı yatırımcı gelmiyor vb. Çok neden var. Bunlardan sonra dolar düşer, yükselmeyecek de. Sana güveniyorum derim.

Yanıtla . 48Beğen . 10Beğenme 27 Aralık 21:49
86

Sivasli - @Ahmet Aslan 49 nolu yoruma cevabı: Ticaret aciginin butce aciginin issizligin pandemiden dolayi yari baygin ekonominin oldugu bir kosulda dovizin dusmesi faizlerin yukselmesi durumunda ekonomiden anlayan bir insanin rahatsiz olmasi lazim, bu yapilan kalp krizi geciren bir hastaya kalp masaji yapmak gibi birsey, boyle bir durumda dolarin dusmesi dis ticaret acigini 3'e 4'e katlar dolarin bu kosullarda dusmesinin marifet gibi gosterilmeside ayri bir sacmalik,

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 28 Aralık 01:47
48

Ömer - Merkez bankasında parayı bitirdıler bu yuzden faiz ler yukselttiler dolar yukselıse devam eder

Yanıtla . 32Beğen . 6Beğenme 27 Aralık 21:47
47

İhsan Naci Günata - Bakan değişti peki dışarıdan milyarlarca dolar mı geldi ihracat mı arttı ekonomi şahamı kalktı dış borçlar mı azaldı üretim çok mu arttı ne değişti bence bunlar pansuman tedaviler eğer çıkmazsa işin içinde başka bir şey var demektir buda bilme aykırıdır

Yanıtla . 19Beğen . 1Beğenme 27 Aralık 21:42
46

Mustafa - kimse dovizini bozmaya ikna olmuş degil, faiz artirimlari ile doların yükselişini geciktirmenin Türkiye ye nasıl bir yararı var, anlamış değilim

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 27 Aralık 21:38
45

Hakuna Matata - 1 USD = 10 TL olduğunda, TL den 1 tane 0 atarız 1usd = 1 TL olur.

bizden ne eksilir ki

Yanıtla . 14Beğen . 3Beğenme 27 Aralık 21:33
43

Vatan Evladı - 20 ocakta dolar 9.50 tl faiz artırmayla peynir gemisi yürümez yabancı yatırımcının ülkeye tl ye güveni yok siz paso faiz artırın ancak ülkemin insanını ezersiniz bu gidişle zaten alıştınız halkı ezmeye böyle devam sizin ekonomi anlayışınızada siyasetinizede diyecem şimdi bişeyde neyse.

Yanıtla . 57Beğen . 11Beğenme 27 Aralık 21:18
96

Mustafa - @Vatan Evladı 43 nolu yoruma cevabı: Yaşayarak öğreneceğiz güzel kardeşim. En iyi öğrenme yöntemidir. Düşer mi çıkar mı?

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 28 Aralık 08:03
60

Andy - @Vatan Evladı 43 nolu yoruma cevabı: Ins joe Biden geldiginde gorecek yandaslar

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 27 Aralık 22:46
55

Ay Aydın Yol Belli - @Vatan Evladı 43 nolu yoruma cevabı: Dolar 25 olur bekleyin tüm dünyada dolar çakılıyor Bi dışarıya bakın bugün yarın Çin satmaya başlarsa 4 trilyon var elinde bir yıldan beri dolardan başka ne yapsanız kazanırdınız iki kat sizi yönlendirenleri biliyoruz fakat satamazsınız çünki maliyetiniz fazla hiç bir zaman borsa yükselirken dolar malum hele noel tatili bitsin 7100.7200 yurt içi satımları başladım 6800 6700 bol şans

Yanıtla . 5Beğen . 13Beğenme 27 Aralık 22:20
38

Cesur - Berat gıttı dolar altın dustu neyapıyorsa o yaparmış öyle anladı Türk insanı acaba kum ıcın calistıda acıga cıkınca kaçmak zorunda kaldı bir açıklama yapmadan

Yanıtla . 16Beğen . 4Beğenme 27 Aralık 21:08
37

İsmail Yıldırım - Ülkede ne değişti. Sorun Berat Albayrak mıydı. Üretim mi arttı.Cari acikmi azaldı. Faiz le nereye kadar

Yanıtla . 60Beğen . 2Beğenme 27 Aralık 20:52
42

Berber - @Kartal 35 nolu yoruma cevabı: Hocam ne olur düşer mi cikarmi?

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 27 Aralık 21:18
34

Kartal - Önemli olan doların 7,50 ye inmesi değil, onu orada tutmak.. Ama neyle?

Yanıtla . 35Beğen . 4Beğenme 27 Aralık 20:37
31

Münafık In Lirası - Şimde de Şubat diyorlar. Şubat gelir Haziran derler.

Yanıtla . 2Beğen . 11Beğenme 27 Aralık 20:29
30

Dursun Sert - Naci ağbalın karar alması faizi yükseltmesi hangi girdiyi artıracak ? Kefen parasını bile tüketmiş,128 milyar kime satılmıştır belli değil,artı 58 milyar eksideki hazineyle ,nasıl dolar kurunu ve altını sabit tutacaksınız.?

Bunun olabilmesi icin olağanüstü üretime hem sanayi hem tarım,mümkünmü ? fauzi yükseltince sanayici daha dazla faiz ödeyeceği için ,vatandaşa yansıması kaçınılmaz,Sen en iyisi ekonomiyi bırak,masal anlat daha etkili olursun.Belliki sana birşeyler verilmiş,yön bulmana yardım etmişler.

Yanıtla . 41Beğen . 2Beğenme 27 Aralık 20:27
39

Aynen Yada Aynen - @Dursun Sert 30 nolu yoruma cevabı: Aferim doğru soyluyorsun

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 27 Aralık 21:09
68

Ahmet Kara - @Şeref 28 nolu yoruma cevabı: ? Olacağı kadar olmuş daha nerye

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 27 Aralık 23:11
27

T. C Akin - BOZDURUN ZARAR EDERSİNİZ ELİNİZ YANAR DİYENLERDE VARDI

Yanıtla . 14Beğen . 0Beğenme 27 Aralık 20:18
26

Ufuk - Tamam.. 20 olmayacağına ikna oldum.. Kesinlikle bozdurmuyorum. İsterse 1 tl olsun. Beni en çok düşecek diyenler kandırdı.. Artık onlara inanmıyorum. Hatta bankadan fiziki olarak almayı düşünüyorum..

Yanıtla . 35Beğen . 2Beğenme 27 Aralık 20:16
25

Sarnasik - Aaaa Albayrak zamanında yükselişler provokasyon muydu yani kandirildik yükselişlerin basını çeken Albayrak tamamen suclu hesap geneli adalete

Yanıtla . 2Beğen . 5Beğenme 27 Aralık 20:15
22

Mustafa - Faiz iki kat arti dolar sadece esnedi.Merkez bankasi dahi altan dolar almaya calisiyor.Dolar satan yok.Seneye Dolar 14 ten asagi degil.Nedenine gelince swap anlasmalari ile gelenler gitiginde doviz almiyacakmi?Turkiye dis borcunu fildisi parasıyla mi odeyecek.Cok aklin varsa kendine sakla

Yanıtla . 27Beğen . 1Beğenme 27 Aralık 20:10
21

Kemalqqqqqq - YA,SEN,herhalde,başka,yerde,yaşıyorsun,YUMURTAkolisi,bile,25,,30,olmuş,,peynir,50,lira,oldu

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 27 Aralık 20:09
67

38 - @Kemalqqqqqq 21 nolu yoruma cevabı: Bekliyor dolar alacagimmmm

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 27 Aralık 23:04
17

Serdar - Şubat ortalarına doğruda bu sitede aynı ekonomistin yorumlarını bekliyoruz....

Yanıtla . 39Beğen . 9Beğenme 27 Aralık 19:49
61

Hasan Kirenci - @Serdar 17 nolu yoruma cevabı: Düşmez çıkar

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 27 Aralık 22:48
29

Zarilla - @Serdar 17 nolu yoruma cevabı: Kötü temenni.

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 27 Aralık 20:22
16

Objektif Vaatandas - Bence dolar 20 lira yi gecek...bu gunler iyi gunler...sayin ekonomist ..hukumet gecen senede aynisini yapti .o zaman 130 milyar dolar vardi merkezde...simdi eksi rezerv...neden bahsediyon sayin ekonomist

Yanıtla . 49Beğen . 16Beğenme 27 Aralık 19:23
69

Mhp - @Objektif Vaatandas 16 nolu yoruma cevabı: dolar alan kendi ülkesine kurşun sikandir

Yanıtla . 3Beğen . 9Beğenme 27 Aralık 23:20
14

Antikemalist - Dolar düşerse ithalat artar cari açık artar bununla birlikte faiz artar faizin artması kredilerin ödenmemesine yol açar 5.50 seviyeleri ideal dolar yükselirse ithalat azalır fiyatlar artar alınacak teknolojik alet araba gibi sektörlerde fiyatlar artar

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 27 Aralık 18:51
13

Bir Soru - dış borcu olan bir ülkeyiz bu faizi nasıl ödeyeceğiz hiç düşündünüz mü

Yanıtla . 14Beğen . 0Beğenme 27 Aralık 17:26
44

Baris - @Bir Soru 13 nolu yoruma cevabı: Hibe irak icin tahut verilen para ile ama oda hibe dusundurucu

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 27 Aralık 21:32
10

Dolar Bende - Bu sartlarda 50 bile olur.20 gene az soylemisler

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 27 Aralık 15:13
07

Omer - Enflasyon gerçekten %15 in altında olsa dolar yükselmezdi ama Enflasyon % 50

Yanıtla . 18Beğen . 0Beğenme 27 Aralık 14:26
06

Erhan - Usd try kuru tarihi dibi 200 günlük ortalamadır. 200 günlük ortalama 7,30 da şu an buranın altı kurda sadece sarkma olarak kalır.Ekonomist olduğunu iddia eden şahin ekonomist bey sen aklını siyasi cesarete esir etmişsin.

Yanıtla . 14Beğen . 3Beğenme 27 Aralık 14:23
04

Doğrucu Davut - Bir dolar bir lira olacak diyenleri gördük.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 27 Aralık 14:03
03

Orhan - pandemi var üretim yok işsizlerin sayısı bir o kadar yükseldi,dollar nasıl oluyorda düşecek?

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 27 Aralık 13:48
02

Romeo - hangi ilkede bu kadar yuksek dolar olan fakire oldu zaten batsin dolariniz

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 27 Aralık 12:51
01

Antiakape - Senin bu zamana kadar nasil ekonomist demisler sasiyorum ,

Yahu enfilasyonun cok yüksek oldugu bir yerde nasil oluyorda yükselise aksi paylasim yapabiliyorsun ????

Senin ekonomist degilde yalaka olduguna karar verdim ben , cünki bazi ekonomistler de senin gibi dolar 2 lira olacak dedi ve bas danisman oldular ,

Zannimca sende bu yolda yürüyorsun !!!

Demekki sefer senin icin bir sey ifade ifade etmiyor !!!!

Yanıtla . 364Beğen . 109Beğenme 27 Aralık 11:38
40

Sanane - @Antiakape 01 nolu yoruma cevabı: O zaman indir faizleri bakalım dolar kaç lira olucak görelim mart sonunda görüşürüz 20 lira olmaz belki ama 10 lirayı geçeceği kesin

Yanıtla . 12Beğen . 2Beğenme 27 Aralık 21:13
19

Ursem - @Antiakape 01 nolu yoruma cevabı: Ağzına sağlık KARDEEŞŞŞ. Bunlar dönemin yalakaları.... Şubattan sonra görüşürüz

Yanıtla . 22Beğen . 5Beğenme 27 Aralık 20:00
15

Senol_ka - @Antiakape 01 nolu yoruma cevabı: Zamanında dolar 2 lira olacak diyenlerde senin gibi sabit fikirliydi ..sende öylesin degişen bişey yada aranızda fark yok

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 27 Aralık 19:18
09

Ekonomist - @Antiakape 01 nolu yoruma cevabı: Sen ekonomiden anlıyorsun galiba dolara yatırım yap yeni yıla bir hafta var,belki dolar 20 TL olur

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 27 Aralık 14:38
08

Dolarcı - @Antiakape 01 nolu yoruma cevabı: Doları olan düşünür 20 tl olsun diye ama yolda kalacaklar

Yanıtla . 1Beğen . 5Beğenme 27 Aralık 14:28


Şehir Markaları

Siz de şehir markaları arasındaki yerinizi mutlaka alın...

+90 (212) 697 10 00
Reklam bilgi


Anket Asgari ücret 2 bin 825 TL oldu! Zamdan memnun musunuz?