TOKİ'den müşterilerine tapu uyarısı!

TOKİ, borcunu ödeyip tapusunu almayan vatandaşları SMS ile uyardı.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'na bağlı Topu Konut İdaresi Başkanlığı yaptığı açıklamada müşterilerine uyarılarda bulundu.

TOKİ, bazı müşterilerinin borcunu bitirmesine rağmen tapusunu üzerine almayan vatandaşlara 30 gün süre verirken, süre sonunda tapusunu almayanlar hakkında yargı süreci başlatılacğaı belirtildi. TOKİ müşterilerini SMS yoluyla son kez uyardı.

TOKİ'den yapılan açıklamada,

"İdaremize gelen birçok şikâyette 0531 678 61 …. nolu telefon üzerinden arandıklarını ve arayan şahsın kendisini tapu merkezi olarak tanıttığı; tapu işlemlerini başlattıklarını ve vereceği iban numarasına para yatırmaları halinde işlemin tamamlanabileceği yönünde telefonlar aldıklarını beyan etmişlerdir. İdaremizce İlgili telefon numarası üzerinden yasal işlem başlatılacaktır.

İdaremizce tapu devir işlemleri, Banka Şubeleri aracılığıyla yürütülmekte olup; telefon veya SMS ile iletişime geçilerek IBAN/hesap numarasına para yatırılması İdaremizce istenmemektedir. Gelen telefon/SMS'lere itibar edilmemesini önemle rica ederiz." İfadeler kullanıldı.

16 Ara 2020 - 13:35 - Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.



Şehir Markaları

Siz de şehir markaları arasındaki yerinizi mutlaka alın...

+90 (212) 697 10 00
Reklam bilgi


Anket Asgari ücret 2 bin 825 TL oldu! Zamdan memnun musunuz?