Sosyal Medya Uzmanı Sefa Çağlar ‘’Dijital reklamlarda geri dönüşlerin daha hızlı ve kolay analiz edilebilirliği sayesinde başarılı sonuçlar elde edebilmesi mümkün’’
Sosyal Medya Uygulamaları Reklamları
Sefa Çağlar ‘’Sosyal medya araçları kullanılarak yayınlayan reklamlar kısa sürede binlerce kullanıcıya ulaşıyor, bu durum da reklam verenlerin hedeflerine daha hızlı ulaşmasını sağlıyor. Reklam verenlerin belirlediği kriterler doğrultusunda kullanıcıların yaş, cinsiyet, ilgi alanları, bölge gibi özellikleri doğrultusunda yayınladığı reklamlar hedef kitlenize ulaşmayı kolaylaştırıyor. Uygulamalardaki özellik sayesinde hangi özellikteki kaç kullanıcıya ulaştığınızı ve bu reklamın size sağladığı avantajları kolaylıkla analiz edebilirsiniz’’ açıklamalarında bulundu.
Paylaşımlarınız Tanıtımıza Etkisi Büyük
Sefa Çağlar ‘’Instagram paylaşımları reklamlar kadar tanıtıma katkı sağlamaktadır. Bu nedenle firmamınız hakkında doğru bilgilerin yer aldığı paylaşımların düzenli olarak yapılması gerekmektedir. Yapılan paylaşımlarda görselleriniz, videolarınız, yazım diliniz sizin kimliğinizi belirler. Bu unsurlara dikkat edilmeli. Paylaşımlarda en fazla 7 hashtag kullanılmalı, bölge mutlaka seçilmeli. Samimiyet önemli, yanlış bilgiler vermekten kaçının’’ önerilerinde bulundu.
Sosyal medya alanındaki başarılı çalışmalarıyla adından söz ettiren Sefa Çağlar ‘’Sizi takip edenlere özel kampanyalar düzenleyin. Kampanyalarda ürün hediyesi, indirim kuponu gibi ürünleri takipçilerinize hediye edin. Mevcut takipçi kitlenizi organik bir şekilde acele etmeden büyütün. Instagram algoritmalarını öğrenin. Instagramın engeline neden olacak davranışlardan kaçının’’ sözleriyle tavsiyelerde bulundu.
Advertorial
Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.