Tesla'nın pick-up modeli Cybertruck'ın lansmanında yaşanan kırık cam skandalına karşılık gelen haberler, "kırılmaz" denilen camın kırılmasının müşterileri pek etkilemediğini gösteriyor. Oldukça ciddi bir satış rakamına ulaştığı belirtilen Tesla Cybertruck ise tanıtım kapmanyalarında şimdi de pick-up pazarına meydan okumaya başladı.
Tesla'nın ilk hedef aldığı marka ise Ford oldu. F serisi pick-up'ların bu yılın ocak-eylül döneminde 662 bin 574 adet satış gerçekleştirerek ABD pick-up pazarında liderliğe oturdu. Onu Ram, Chevrolet Silverado, Toyota Tacoma izliyor.
İlk iş olarak Ford'un F-150'sini hedef alan Tesla, Cybertruck ile F-150'ye halat çekmece oynattı. İki aracı tersten halatla birbirine bağlayarak tam gaz harekete geçiren Tesla, bu video ile Cybertruck'ın F-150'dan daha güçlü bir pick-up olduğunu ispatlamaya çalıştı.
Cybertruck'ın ilk gazlamadan çok kısa bir süre sonra F-150'yi zorlanmadan peşinden sürüklediği görüntülerle ilgili açıklama da yapan Tesla, "Elma ile elmayı test etmemiz için bize bir tane Cybertruck göndermeniz gerek" dedi.
Bu videoyu Ford'un bir yanıt verip vermeyeceği, Tesla'nın listedeki diğer pick-up'ları da hedef alıp almayacağı merakla bekleniyor.
Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz