Seo danışmanlığı hizmeti alarak satışlarınızı önemli ölçüde arttırın

Son zamanlarda internet kullanımının artmasıyla bazı kullanıcıların alışveriş alışkanlıklarını değiştirmesi, rekabetçi firmaları internet reklamcılığına yöneltti.

Büyütmek için resme tıklayın

Çoğunlukla tercih edilen reklam modelinin “Google Ads” olduğunu söyleyebiliriz. PPC (Pay Per Click) Tıklama başı maliyet üzerinden teklif veren firmalar, bu reklam modeliyle müşterilerine ulaşmayı ve satışlarını arttırmayı hedefliyor. Günlük olarak belirlenen reklam bütçesi tükendiğinde yayında olan reklamlar sonraki güne dek kapanıyor.

100% Organik Çalışmalarla Sitenizi Öne Çıkarın…

Bir diğer reklam modeli ise “SEO” olduğunu söyleyebiliriz. SEO; Search Engine Optimization kelimelerinin kısaltması olup, Türkçe karşılığı “Arama Motoru Optimizasyonu” anlamına gelmektedir. Mevcut sitenizde yapılan düzenlemelerle organik arama sonuçlarında daha iyi sıralamalar almanızı sağlıyor ve böylece daha fazla kullanıcıya ulaşarak sitenizin organik ziyaretçi trafiğini arttırmanıza fayda sağlıyor.

Seo çalışmasıyla hızlı sonuç almak neredeyse imkânsız. Kısa süreli bir reklam çalışması düşünüyorsanız “Google Ads” ürününü tercih etmeniz sizin için uygun olabilir. Uzun süreli yayımlanacak bir proje yönetiyorsanız “seo” çalışmasını değerlendirebilirsiniz.

Arama Motoru Optimizasyonu ile web sitenizde kalıcı başarı sağlayabilirsiniz…

SEO, “Google Ads” ile kıyaslandığında hızlı şekilde sonuç vermiyor, ancak kampanyanızın başarılı olması halinde hiçbir ücret ödemeden ilk sıralarda yer almanıza imkân sağlıyor. Çalışmalar yaklaşık olarak 6-9 ay kadar sürebiliyor. Bu süre içerisinde kampanyanızla ilgili olarak tüm dönüşümleri elde edebilirsiniz. Belirtilen sürede yapılacak çalışmanın titiz şekilde yürütülmesi ise oldukça önemli. Bu aşamada mutlaka bir seo ajansı ile iletişime geçmenizi tavsiye ederiz. 

Unutmayın; hatalı uygulamalar içeren bir seo çalışması, web sitenizin varlığına zarar verebilir. Bilinçsiz şekilde yapılacak çalışmalar sitenize hiçbir fayda sağlamayacağı gibi büyük zararlar verebilir. Hangi modeli seçerseniz seçin, destek alacağınız firmayı en iyi şekilde araştırmalısınız.

Daha fazla bilgiyi nerede bulabilirsiniz?

Şirketinizin reklam kampanyalarını oluştururken seo ajansı veya uzmanlardan destek almanız, reklam bütçenizi doğru yönetmenize yardımcı olacaktır. “Şirketim için hangi reklam modelini tercih etmeliyim?” ile ilgili daha fazla yazıyı www.coolgreyweb.com adresinde bulabilirsiniz.

Kaynak: CoolGrey Web

11 Haziran 2019 - Teknoloji


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Şehir Markaları

1 yıllık yayın süresi ve makul bütçesi ile markanızı parlatın.

0 (212) 697 10 00
Reklam bilgi

Anket Meclis lokantasında yemek ücretlerinin artırılmasını doğru buluyor musunuz?