ABD merkezli teknoloji şirketi Meta, Facebook'un logosunu yeniden tasarladı. Logonun temel rengi biraz daha koyu bir maviye dönüştü ve "f" harfinde bazı ince değişiklikler yapıldı.
Meta, değişikliklerin Facebook'un kimliği için önemli olduğunu belirtiyor. Ayrıca, mavinin daha koyu bir tonunun Facebook'un logosunun daha güçlü bir ifadesini yarattığını vurguluyor.
Ancak, kullanıcılar bu değişiklikleri fark etmekte zorlandı. Bazı kullanıcılar, logonun yeni olduğunu bile fark etmedi.
Meta, logosunu neden değiştirdi?
Meta, logosunu değiştirmenin birkaç nedeni olduğunu söylüyor. İlk olarak, logonun daha cesur ve kalıcı olmasını istiyorlar. İkinci olarak, logonun uygulamanın tasarımına daha fazla uyum sağlamasını istiyorlar.
Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.