Arçelik, perakendenin “Oscar”ını kaptı

Arçelik İstinyePark Deneyim Mağazası, perakendede dünyanın en prestijli ödüllerinden kabul edilen World RetailAwards’ta (Dünya Perakende Ödülleri)  “En İyi Mağaza Tasarımı” ödülünü kazandı.

Arçelik açıklamasına göre, şirket, en büyük deneyim ve yaşam alanına sahip İstinyePark mağazasıyla bu yıl 10’uncusu Madrid’de düzenlenen World RetailAwards’ta (Dünya Perakende Ödülleri) bin 200 metrekare altı kategoride “En İyi Mağaza Tasarımı Ödülü”nü kazandı. Pek çok dünya markasını geride bırakarak bu başarıyı elde eden Arçelik, 2007 yılından beri düzenlenen organizasyonda mağaza tasarımıyla ödüle layık görülen ilk Türk markası unvanını kazanırken, aynı zamanda 2018 World RetailAwards’ta ödül alan tek Türk markası da oldu.  Bin 80 metrekarelik alana kurulu olan Arçelik İstinyePark mağazası, interaktif müşteri deneyimine olanak sağlayan, yeni nesil perakendecilik trendlerine uygun dijital teknolojilerle donatıldı. Mağaza, “Ana Deneyimleme Adası”, “Etkinlik Mutfağı” ve “TV Deneyimleme” olmak üzere toplam 3 adet adada müşterilerine ürünleri deneyimleme ve keyifli zaman geçirme imkanı sunuyor.

30 Nis 2018 - 10:46 - Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.



Şehir Markaları

Siz de şehir markaları arasındaki yerinizi mutlaka alın...

+90 (212) 697 10 00
Reklam bilgi


Anket Asgari ücret 2 bin 825 TL oldu! Zamdan memnun musunuz?