Ersoy Dede'ye ekran yasağı iddiası: Erdoğan'ın kuzeni duyurdu

Ersoy Dede'ye TRT yönetimi tarafından ekran yasağı getirdiği iddiası Erdoğan'ın kuzeni Cengiz Er duyurdu.

Büyütmek için resme tıklayın

TRT 1 Ana Haber Sunucusu Ersoy Dede’nin Sezgin Baran Korkmaz’la yakın olduğu gerekçesiyle TRT Genel Müdürü tarafından ekrana çıkmasının yasaklandığı iddia edilirken Dede, Sezgin Baran Korkmaz iddialarına "Deli saçması" diyerek "yıllık izne çıktığını" söylemişti.

Ancak Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın kuzeni Cengiz Er'in sahibi olduğu Superhaber.tv isimli sitedeki habere göre TRT yönetimi Ersoy Dede’ye "Artık Ana Haber’de yoksun" dedi.

Erdoğan'ın kuzenine ait olan haber sitesinde şu ifadelere yer verildi:

"TRT Ana Haber sunucusu Ersoy Dede, Sezgin Baran Korkmaz’a sürekli övgüler yağdıran paylaşımları ve yönettiği internet sitesinde Korkmaz’ın PR’ını yapan haberleriyle dikkat çekmişti. Hepsinden öte bu işadamının sık sık para aldığı iddia edilen gazeteciler arasında da adı geçiyordu.
Ersoy Dede, birkaç yıl önce halen BAE’de bulunan yeraltı dünyasının ünlü ismi Sedat Peker’e açıktan ve abartılı destek paylaşımları ile öne çıkmış bir isimdi.
Bu iddialar son 1 hafta içinde yeniden dolaşıma sokulunca TRT yönetiminin Ersoy Dede’ye ekran yasağı getirdiği konuşuluyor. Bu yasağın geçici mi yoksa kalıcı mı olduğu konusunda bir açıklama yok ancak bugün de ekrana çıkmayan Dede’nin ismi önümüzdeki haftanın spiker planlama çizelgesinde de yer almadı."

31 Tem 2022 - 09:46 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.