Beşiktaş'ın istediği Abdulkerim'e Konyaspor yol verdi!

Beşiktaş'ın istediği Abdulkerim Bardakçı'ya Konyaspor, yol verdi.

Spor yorumcusu Haldun Domaç Futbol Plus YouTube kanalında Beşiktaş'ın transfer gündemine değindi. Beşiktaş'ın Henry Onyekuru ve Abdulkerim Bardakçı ile transfer görüşmelerinde bulunmasından sonra Beşiktaş taraftarının aklında oluşan "Bu oyuncular bizim sistemimize uyar mı?" sorusuna Domaç, "3’lü savunmanın en önemli kısımları arkadaki 3 oyuncu ve ortadaki kenar oyuncular. Kalan oyuncular 4’lü savunmada kullanıldığı gibi kullanılır. Bu yüzden Onyekuru’nun bir sorun yaşayacağını düşünmüyorum. 3’lü savunma, Vida’yı yok etti, Welinton’u var etti. Belki Abdulkerim Bardakçı transferine bu yüzden bu kadar yoğunlaşılmıştır." diye cevap verdi.

Beşiktaş'ın Abdulkerim Bardakçı transferi için şartları zorladığını belirten Domaç, ancak verilen rakamın Konyaspor'u memnun edecek seviyede olmadığını söyledi.

"Abdulkerim’in haricinde Konyaspor’un 2 stoperi var. Eğer Abdulkerim giderse 2, gitmezse 1 stoper alacak. Konyaspor yetkilileri, Abdulkerim ile konuştu ve uygun şartlar oluşması durumunda oyuncunun satışına izin verecek." açıklamasında bulunan Domaç, "Kesin satılacak diye bir şey yok aslında. Konyaspor “Satmasak da olur. Zaten Avrupa’da oynayacağız.” diyorlar. Konyaspor, takas formülüne pek yanaşmıyor. Beşiktaş, Salih Uçan’ı öneriyor. Konyaspor Salih’in maaşının aynısını veremez." ifadelerini kullandı.

19 Haz 2022 - 15:38 - Spor


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.