Sabiha gökçen rekora yaklaştı

Türkiye’nin en büyük ikinci havalimanı İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nda dün yeni dönem hedeflerinin sunulduğu ve İSG Recommends lansmanını kapsayan basın toplantısı gerçekleştirildi.

Onur Şehmus Şahin
Onur Şehmus Şahin Tüm Haberleri

İstanbul Sabiha Gökçen’in yeni dönem hedeflerinin sunulduğu ve İSG Recommends lansmanını kapsayan basın toplantısı dün gerçekleştirildi. Türkiye’nin en büyük ikinci havalimanı İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı, 2022 yılının ilk yarısında yakaladığı 12 milyonluk yolcu sayısı ile pandemi öncesinde eriştiği rekora yaklaştı. Milyonlarca yolcunun geçiş güzergâhında olan Sabiha Gökçen Havalimanı’na ilişkin değerlendirmelerin de yapıldığı İSG Recommends programının lansmanı, İSG Yönetim Kurulu Üyesi Mohammad Nazli Abdul Aziz ve İSG CEO’su Berk Albayrak’ın yanı sıra birçok basın mensubunun katılımıyla gerçekleşti.

“REKORLAR KIRMASI MUHTEMEL”

Sabiha Gökçen Havalimanı Terminal Binası’nda düzenlenen toplantıda konuşan İSG CEO’su Berk Albayrak, “Havalimanımızdan 2022’nin 1 Ocak-10 Haziran döneminde iç hatlarda 6 milyon 114 bin 859, dış hatlarda ise 5 milyon 866 bin 753 yolcu seyahat etti. Bu yılın ilk yarısındaki yolcu sayılarına paralel olarak uçuş artışı da istatistiklere yansıdı. 2022’nin 1 Ocak-10 Haziran döneminde iç hatlarda 40 bin 499, dış hatlarda 40 bin 369 sefer düzenlendi. 2022 yılının ilk 5 ay verilerine göre bu rakama yüzde 80 düzeyinde yakaladık. Seyahatlerdeki bu yoğunluğun yıl sonuna kadar devam etmesi durumunda Sabiha Gökçen’in 2019 rakamlarına ulaşması, hatta yeni rekorlar kırması muhtemel” ifadelerini kullandı.

“KONFORLU HAVALİMANI DENEYİMİ YAŞATMAK İÇİN ÇALIŞIYORUZ”

İSG’nin pandemi sırasında gösterdiği hızlı toparlanma performansı bakımından Avrupa’nın en hızlı toparlanan ikinci havalimanı seçildiğini ve 2022 yılı Avrupa yolcu trafiğinde sekizinci olduğunu hatırlatan, İSG Yönetim Kurulu Üyesi Mohammad Nazli Abdul Aziz, “İleriye dönük olarak vizyonumuz, “şehrin lider havalimanı” sloganıyla mükemmel bir havalimanı deneyimi sunmaktır. Yayına aldığımız ISG Recommends programı ile yolcularımıza seyahatlerine karar verdikleri andan dönüş anına kadar yanlarında olacağımız, teknoloji ve seyahatin iç içe geçtiği, güçlü iş birlikleri ve ayrıcalıklar sunan bir deneyim tasarlıyoruz. Konforlu havalimanı deneyimi yaşatmak için çalışıyoruz” şeklinde konuştu.

15 Haz 2022 - 04:30 - Gündem

Muhabir  Onur Şehmus Şahin


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Milli Gazete editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Milli Gazete değil haberi geçen ajanstır.

01

kadir sahinoglu - bu hava limani yapilirken….karsi cikanlari bir düsünün….. ve yapilmadigini düsünün… Sabihanin hizmet verdigi yolcu sayisini düsünün… v e yasanacak Trafik sorununu…. ekonomik kayiptan… Zaman ve enerji sarfiyatindan bahsetmiyorum bile….bun akarsi cikanlarin vizyonunu siz hesap edin….

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Haziran 09:12