Seçim öncesinde Erdoğan tarafından düzenlenen mitinglerde
kullanılan sahne düzeni dikkatinizi çekti mi
Fonda hep Milli İrade, Milli Güç sözcükleri
kullanılıyordu!
Biz bu sözcükleri gördükçe Galiba sonunda sırtından
çıkarıp attığı Milli Görüş gömleğini geri giymek zorunda kalacak diye
düşünmekten kendimizi alamadık!
Sahi Milli Görüş gömleğini sırtından çıkarıp atmamış
olsa böyle Milli İrade, Milli Güç diye Milli Görüş ün etrafında dönüp durmak
zorunda kalır mıydı
Kaderin cilvesine bakın ki bir kez sırtından gömleğini
çıkarıp attığı Milli Görüş lafını telaffuz edemiyor ama Milli İrade, Milli
Güç diye etrafında dönüp duruyor!
Yıllar önce Milli Görüşe sırtını dönerken ve Milli
Görüş gömleğini sırtından çıkarıp attığını ilan ederken bugün kanlı-bıçaklı
olduğu kesimler can dostları olmuştu!
Tabir caizse aralarından su sızmıyordu!
Ne isterlerse veriliyor adeta bir dedikleri
ikiletilmiyordu!
Sürekli olarak saygılar sunuluyor, hürmetler ediliyor,
eller öpülüyor, bağlılıklar tazeleniyordu!
Aslında her iki taraftın da birbirlerine karşı samimi
davrandıklarını söylemek zor!
Çünkü birbirlerine güvenmiyorlar ama çıkarları örtüştüğü
için birbirlerinin dostuymuş gibi görünüyorlardı!
Ortalık sahte gülücüklerden geçilmiyordu!
Böylesine bir havanın uzun süre bozulmadan sürdürülmesi
elbette imkânsız bir şeydi!
Ve çok geçmeden beklenen yüzleşme gerçekleşiverdi!
Birbirleri hakkında demediklerini bırakmayacak bir konuma
giriverdiler! Vatan hainliğini suçlamaları yolsuzluk suçlamaları ile karşılanmaya
çalışılır oldu!
İşte böyle bir ortamda Yeniden Milli Görüş deme
cesaretini kendilerinde bulamayanlar Milli İrade, Milli Güç diyerek sahnedeki
yerlerini aldılar!
Aslında Milli Görüş bu ifadelerin hepsini bünyesinde
bulunduran bir deyiş ama şimdilik telaffuz etmeye cesaretleri yok!
İleride bu cesareti bulabilirler mi
Ya da onlar bu cesareti bulsalar bile Batılı dostları
kendilerine bu izni verir mi
Bekleyip olanı biteni hep birlikte göreceğiz!