Fenerbahçe mi?

Abone Ol

Fenerbahçe Spor Kulübü nün, ülkemiz ana spor

branşlarından bu sezon sadece Kadın Voleybolda şampiyon olduğunu altını çizerek

kısa bir yorum yazacağız.

Evet, bir sezon önce ligi elini kolunu sallayarak açık

ara şampiyon olan futbol takımı ki, kulübün lokomotifidir, bu sezonu ancak

ikinci bitirebildi. Hem de şampiyon kadronun tamamı korunup da, ek olarak

Atletico Madrid den Diego Ribas alındı. Buna karşılık rakiplerden şampiyon olan

Galatasaray teknik adam değiştirdi ve ciddi yönetimi krizleri yaşadı.

Olağanüstü kongre gibi... Beşiktaş ise adeta Evliya Çelebi gibi o saha benim,

bu saha senin dolaşıp durdu, ev sahibi rolünü oynamak adına... Asıl ilgi çekici

olanı da, şampiyon takımın teknik adamı gönderilip yerine yardımcısının

getirilişi idi. Tabii taraftar da bu garipliklere sırt çevirip  stadı boş bıraktı. Yani Rize yolu

kurşunlanması, Ankara taşlanması falan hikaye idi... Bunların bahane

gösterilmesi ise tam anlamıyla çöküşe kılıf uydurmaktı. Aslına bakarsanız

bunları yaşamış bir takımın tam tersine gaza gelerek önüne geleni yıkması

olmalıydı. Bu arada bazı taraftar gruplarına tribünlerin yasak edilişi de

nedenler arasındaydı.

Basketbol da önemli branşların  ikinci sırasındaydı. Takımın başında da

Obradoviç gibi bir usta vardı. Final Four a alkış tutulurken ligde daha yarı

finalde hem de 3-1 lik skorla beş kişilik Karşıyaka ya elenişe ne demeli Acaba

İspanya macerası oyuncuların ayaklarını yerden mi kesti Yoksa Ülker in isminin

çekilmesi moralleri  mi yozdu Onu bunu

bilmem, hayal kırıklığının doruk noktasına ulaşmasıdır  bu kayıp... En az futbol kadar...

Sonra bayan basketbol... O da yarı finalde gitti.

Abdullah Gül Üniversitesi ve Galatasaray finali oynarlarken, sanırım Fenerbahçe

taraftarı bundan önce sıraladığım iki takım kadar bunlara da kahroldu. Hep yazdık, hep söyledik, o hoca ile bu

takım gitmez diye... Ama işi iyi bilenler bu takımı da yaktı.

Devam edelim... Voleybol erkek takımı... Üst sıra

play-offlara bile giremeden gitti. Yani şampiyonluk yarışına bile giremedi.

Onca oyuncuya, onca iyi yabancıya rağmen... Ama dedik ya salon

parkesindekilerden daha iyi anlayanlar vardı kulüpte... Bu takımların

salonlarına alınmayan taraftar gruplarının dışarda kalışı da acaba bir sebep

midir   Öyle ya taraftarı olmayanların

üzerine yağacak taraftar gürültüsü acaba avantaj mıdır

Neyse... Kala kala bir bayan voleybol kaldı. Zaten

FBTV de hergün o masal anlatılıp duruyor. Yine de Vakıfbank gibi bir firmanın

elinden şampiyonluğun alınması dikkat çekicidir.

Toparlarsak, basketbolda yıkılan, futbolda hüsran

yaşayan, erkek voleybolda final turuna bile kalamayan Fenerbahçe nin lokomotif

takımlarına rağmen, şayet 5500 oy çıkıyorsa kongrede, o zaman o kongre acaba

Fenerbahçe kongresi midir, yoksa 108 yıllık tarihte hiç yaşamadık, hiç

duymadık da... Neyse canım, orada burada millet sofra keyfi yapsın diye nice

nice tesisler yapılıyor. Milletten ne olduğu anlaşılamayan hiç bir rolü

olmayacak üyeler yapılıyor ya... Yaşasın 1 milyon üye! Ne dedi Aziz Bey

kongrede Şampiyon olmuşuz olmamışız önemli değil... Önemli olan 1 milyon

üyedir... Kayıtlıdır haaaa.... Sizce Benim Galatasaraylı dostlar diyorlar ki,

Kiralık mekan arıyoruz... Kupaları koyacak yer kalmadı da...