Galatasaray ın Bursaspor u gole boğduğu ve
Eskişehirspor a ikinci devresini mahkum oynadığı maçlardan sonra, sanırım bu
ülkede tek başıma, işin öyle dokuz gollük muhteşem bir kalkış olmadığını yazan
kişi idim. Çünkü Bursaspor, hatalı takım tertibi ile çanak tutmuş, Ertuğrul
hoca da Aytaç tercihini bitime az bir zaman kalaya kadar unutmuştu. Asıl
şaştığım da Ceyhun un Galatasaray da çok şeyi değiştirdiği yazanlardı. Sistem
kargaşası ise hâlâ sürecek gibi görünüyordu.
Ve Antalya ya gelindi. Ceyhun ön libero, arkada Semih ve
yeni transfer Burdisso... Hiç yan yana oynamışlar mı Hayır!. Peki, dörtlü alan
savunması ve ön liberolu sistemin en hayati yerlerinden biri tandem değil mi
Yan yana yemek bile yememişleri bir arada oynatmak nedir İntihar... Ceyhun ön
libero olunca, Melo yerini yadırgar ve o müthiş verimini sunabilir mi Hayır!
Selçuk necidir bu düzende Bilir mi, bence bilemez. En fecisi de Sneijder gibi
bir ustanın alanın bir çizgisine mahkum edilişidir. Peki, Mancini bunu
Eskişehirspor maçının ikinci yarısında da mı görmedi
Gelelim Drogba ya... Değil koşabilmek, sıçrayabilmek;
ayakta bile duramıyordu. Bence ikinci yarıya çıkılırken soyunma odasında
bırakılmalıydı. Böyle olsa idi, o çirkin manzara da görülmeyecek, sadece
dedikodular yarışacaktı.
Önemli bir soru; Galatasaray ın presi nereye gitmişti
Hadi onu da bırakalım, Sneijder i sol kanatta, yürüyen Drogba sı Burak ı marke
eden bir Galatasaray da dengeleri karışmış Selçuk la Melo ne verirlerdi ki
Antalyaspor mu Harika oynadı. Maç da hakkıydı. Her şeyi
doğru yaptı diyebiliriz. Pres ise Galatasaray dan önde idiler, pas dokusu ise
hayli hayli fazla idi. Pozisyon olarak da, Drogba çıkana kadar önde idiler.
Mancini Drogba lı Galatasaray la Drogba sız kısmı bir daha izlesin ve bu
oyuncuyu devre arasında soyunma odasında neden bırakmadığının pişmanlığını
yaşasın. Haaa bir not daha... Bu Telles in Galatasaray takımında direkt
oynaması için daha iki fırın ekmeğe ihtiyacı var. Nerede futbolu çok iyi bilen
Riera, nerede bu çaylak!
Gelelim sadede... Fenerbahçe yakalanır mı Herkese göre
evet idi sorunun cevabı. Ama benden hiç duydunuz mu Sonraki günlerde devam
edeceğiz. Hele hele öndeki becerikli grup sahalara dönerse...