Drogba ile Drogba?sız

Abone Ol

Galatasaray ın Bursaspor u gole boğduğu ve

Eskişehirspor a ikinci devresini mahkum oynadığı maçlardan sonra, sanırım bu

ülkede tek başıma, işin öyle dokuz gollük muhteşem bir kalkış olmadığını yazan

kişi idim. Çünkü Bursaspor, hatalı takım tertibi ile çanak tutmuş, Ertuğrul

hoca da Aytaç tercihini bitime az bir zaman kalaya kadar unutmuştu. Asıl

şaştığım da Ceyhun un Galatasaray da çok şeyi değiştirdiği yazanlardı. Sistem

kargaşası ise hâlâ sürecek gibi görünüyordu.

Ve Antalya ya gelindi. Ceyhun ön libero, arkada Semih ve

yeni transfer Burdisso... Hiç yan yana oynamışlar mı Hayır!. Peki, dörtlü alan

savunması ve ön liberolu sistemin en hayati yerlerinden biri tandem değil mi

Yan yana yemek bile yememişleri bir arada oynatmak nedir İntihar... Ceyhun ön

libero olunca, Melo yerini yadırgar ve o müthiş verimini sunabilir mi Hayır!

Selçuk necidir bu düzende Bilir mi, bence bilemez. En fecisi de Sneijder gibi

bir ustanın alanın bir çizgisine mahkum edilişidir. Peki, Mancini bunu

Eskişehirspor maçının ikinci yarısında da mı görmedi

Gelelim Drogba ya... Değil koşabilmek, sıçrayabilmek;

ayakta bile duramıyordu. Bence ikinci yarıya çıkılırken soyunma odasında

bırakılmalıydı. Böyle olsa idi, o çirkin manzara da görülmeyecek, sadece

dedikodular yarışacaktı.

Önemli bir soru; Galatasaray ın presi nereye gitmişti

Hadi onu da bırakalım, Sneijder i sol kanatta, yürüyen Drogba sı Burak ı marke

eden bir Galatasaray da dengeleri karışmış Selçuk la Melo ne verirlerdi ki

Antalyaspor mu Harika oynadı. Maç da hakkıydı. Her şeyi

doğru yaptı diyebiliriz. Pres ise Galatasaray dan önde idiler, pas dokusu ise

hayli hayli fazla idi. Pozisyon olarak da, Drogba çıkana kadar önde idiler.

Mancini Drogba lı Galatasaray la Drogba sız kısmı bir daha izlesin ve bu

oyuncuyu devre arasında soyunma odasında neden bırakmadığının pişmanlığını

yaşasın. Haaa bir not daha... Bu Telles in Galatasaray takımında direkt

oynaması için daha iki fırın ekmeğe ihtiyacı var. Nerede futbolu çok iyi bilen

Riera, nerede bu çaylak!

Gelelim sadede... Fenerbahçe yakalanır mı Herkese göre

evet idi sorunun cevabı. Ama benden hiç duydunuz mu Sonraki günlerde devam

edeceğiz. Hele hele öndeki becerikli grup sahalara dönerse...