Dost kazığı!

Abone Ol

İktidar cemaat kapışmasını yorumlayanlar Başbakanın

dostlarından büyük kazık yediği fikri etrafında birleşiyor!

Bu tespit doğrudur Başbakan Erdoğan dostlarından daha

doğrusu dost bellediklerinden büyük bir kazık yemiştir!

Şimdi pek çok yerde Başbakan ın dost bellediği kişiler

hakkında Biz bile onlarla birlikte hareket edilemeyeceğini biliyorduk da

Başbakan nasıl bilmiyordu değerlendirmeleri yapılıyorsa bu boşuna değil!

Evet, Başbakan ın dost belleyip pek çok konuda arka

çıktığı, sıklıkla övdüğü ve önemli görevlere getirilmelerine ses çıkarmadığı bu

ekip hakkında toplumun büyük bir kesiminde kuşkular hâkim!

İçlerine kapanık çalışmaları, kendilerine sıkı sıkıya

bağlı olanlardan başka kimseye güvenmemeleri, kimi imkânların dağıtımında kendi

yakınlarına büyük ayrıcalıklar tanımaları toplumun her kesimini rahatsız

ediyor!

Ancak ne var ki, bütün bu olumsuzluklar netice itibarıyla

nasıl olsa aynı yolun yolcusuyuz denilerek kulak ardı ediliyor ve üzerinde

fazlaca durulmuyordu!

Ta ki ipler kopma noktasına gelinceye kadar!

İpler kopma noktasına gelince yani dost bellenenler kendilerini

dost belleyenleri iyiden iyiye köşeye sıkıştırmaya kalkışınca Başbakan ın

yakınlarından Başbakan dostlarından büyük kazık yemiştir yorumları gelmeye

başladı!

Biz bu yorumları paylaşmakla birlikte bu tür kazıkların

niçin yenildiğinin de merak edilip araştırılmasından yanayız!

Herhalde durduk yerde dost kazığı yenilecek değil!

Bir sebep-i hikmeti olsa gerek, değil mi

Bu dost kazıklarının nedeni geçmişte sergilenmiş olan bir

takım vefasızlıklar olabilir mi

Muhtemeldir!

Elbette geçmişte sergilenen kimi vefasızlıkların bedeli

bugün dost kazıkları ile ödeniyor olabilir!

Dün Başbakan ile birlikte olan ve destekler gibi görünen

insanların bugün kuyusunu kazmaya çalışmaları herkes açısından ibret vesilesi

olacak bir durum!

Bu olaydan çıkarılacak ders ise insanların dost seçerken

çok titiz davranmalarının gerektiğidir!

Her yüze gülen dost sanılmamalıdır!

Her alkışlayana kanılmamalıdır!

Ve gerçek dostlar ile ara açılmamalıdır!

Aksi takdirde bugün olduğu gibi dost bellenenlerin

kazıkları ile baş başa kalmak kaçınılmaz olacaktır!

Her şeye rağmen Bir musibet bin nasihatten hayırlı

diyoruz!

Dileriz böylesine bir musibet kazık yediklerini

düşünenler açısından hayırlara vesile olur!

Ve siyasetlerindeki rota kaymasına dur derler!