Çorbasaray!

Abone Ol

MANCİNİ zamanında çok iyi bir futbolcu idi. Sonraki yıllarda da teknik direktörlük yaptı. Yanılmıyorsam İnter’i üç defa, Mancester City’i de bir defa şampiyon yaptı. Tamam... Bunlara bir diyecek yok. Ancak ne var ki Galatasaray’daki uygulamaları bende ciddi soru işaretleri bırakmaya başladı ve de devam edecek gibi görünüyor.

Kopenhag’da sahaya çıkarken yine tuhaf bir takım karşımızda. Bir kanatta Bruma, diğerinde de Aydın... Yani orta alan Selçuk’la Melo’nun sırtına yüklenmiş. Yani bir Şampiyonlar Ligi maçı bizim ligden daha mı hafiftir acaba Hayır bizde Mancini, Melo-Selcuk ve önlerinde Snejider ile oynuyor da... Hollandalı sakatlandığında da tipik bir orta alan oyuncusu ile değiştiriyor. Genelde son maçlarda Emre... Ya bu gece Rakip kim olursa olsun neden 4-2-4 Hem de Aydın’la... Şimdi bir soru: “Fenerbahçe maçında turşusu çıkmış Selçuk ve Melo ile orta alanı nasıl koruyacaksın

Devam edelim. Oyuna girenler kim mi Ceyhun önce... Geri dörtlünün önüne geçecek ki Selçuk da, Melo da daha öne oynayabilsinler. Zaten Bruma ikinci yarıya orta alan rolünde çıktı. Karmakarışık bir kafa var belli ki... Sonra Amrabat içerdi Burak dışarı... Önce Umut sahaya... Bu maçtan sonra Galatasaraylı futbolculara isimlerini sorsanız zor cevap verirler. Kafaları duman duman... İki ön kanatlı... Bir kaç santrforlu... Semih’siz savunma falan...

Keşke maçtan önce yazabilseydim. Sen Muslera ve Sneijder’i hafif sakatlıkları olduğundan neden Konya maçında oynattın ki O akşam onları tribünü yollayıp bir rotasyon yapsaydın, belki de bu maçta sahaya sürdüklerin daha da iyi randıman verirlerdi. Sonra bir soru daha: “Engin ve Yekta ile dargın mısın Bunlar bu takımda hiç bir kaç dakika alamazlar Aydın’ı nerede gördün ki Bu çocuk dört aydır bu işe ara vermişti. Daha bir kaç maçtır sahne alıyor. Bunu sana kimse anlatmadı mı Bizim ligde Burak ve Umut kanat oluyorlar, takım 4-3-3 oynamaya mı alıştırılıyor diye düşünürken, Danimarka deplasmanında 4-2-4... Of be ben yoruldum. Acaba Galatasaraylı futbolcuların durumu ne Herhalde onlar da adale değil kafa yorgunudurlar.

Devam edelim. Drogba acaba Konya maçı sonrası cumartesi ve pazarı gerçek tatil olarak mı geçirdi. Baktım ondan daha diri ve fizikli çıktılar. Bari o zaman Umut’u yanına yerleştirsene...

Neyse... Allah’tan ikili averaj kaptırılmadı. Yoksa UEFA Avrupa Ligi de hayal olurdu. Bu kafa Juventus’u Arena’da yener mi Zor mu zor dostum!

Yarın bazı maillere cevap var. Hele hele Halil Şener’e öyle bir var ki, aman aman sormayın geçin!