Cevapsız sualler!

Abone Ol

Kafamızda cevabını bulamadığımız bir sürü sual var!

Özellikle de kimsenin Gözünüzün üstünde kaşınız var

demediği bir ortamda cemaatin kendisini niye böyle tartışmaya açtığının

cevabını bir türlü bulamıyoruz!

Dershaneler meselesi ortaya çıkıncaya kadar kimse cemaati

ve cemaat ile ilgili konuları tartışıyor muydu

Ufak tefek bazı sıkıntılar olsa da cemaat ve cemaat ile

ilgili konular böylesine tartışma konusu değildi!

Şimdi ise hem cemaat tartışılıyor hem de cemaat ile

ilgili tüm konular tartışmaya açılmış durumda!

Hoca efendileri tartışılıyor!

Dershaneleri tartışılıyor!

Okulları tartışılıyor!

Televizyonları tartışılıyor!

Gazeteleri tartışılıyor!

Gazetelerinin tirajları tartışılıyor!

Yurtları tartışılıyor!

Öğrenci evleri tartışılıyor!

Abileri tartışılıyor!

Ablaları tartışılıyor!

Devlet içindeki kadrolaşmaları tartışılıyor!

Hâsılı cemaatle ilgili ne varsa hepsi tartışma konusu

haline gelmiş bulunuyor!

Bir insanın, bir cemaatin kendisini durup dururken

böylesine tartışmaya açmasını hayra alamet bir gelişme olarak görmüyoruz!

Bunca yıldır her siyasi görüşle uyum içindeymiş gibi

görünen, her iktidar ile yağlı ballı ilişkiler içinde olan bir cemaatin bugün

ki öfkesine anlam vermekte bir hayli zorlanıyoruz!

Ne olmuştur, ne bitmiştir de ipler böylesine kopmuştur

Bu tür sorulara kafamızda makul ve mantıklı bir cevap

bulmakta zorlandığımız anlarda cemaatin dış güçlerin etkisi ile hareket

ettiği yolundaki iddialar gözümüzde ayrı bir değer kazanıyor!

Acaba mı soruları yoğunlaşıyor!

Sahi cemaat son dönemde niye bu kadar hırçınlaştı ve niye

bu kadar gözünü karartı

Medyaya düşen ses kayıtlarına bakılınca bir ölüm kalım

savaşı veriyorlar gibi görünüyorlar!

Kırk yıldır ördükleri hırkayı başkasına

giydirmeyeceklerini falan söylüyorlar!

Kırk yıldır sabredenlerin, her türlü siyasi görüş ile

yakın ilişki kuranların şimdi böylesine yalnızlaşmaları anlaşılır gibi değil!

Ya gerçekten bazı çevrelerin iddia ettiği gibi yoğun

baskı altında böyle davranmak zorunda kalıyorlar ya da kırk yıldır alttan

almaktan bıkıp usandıkları için artık isyan bayrağını açmış bulunuyorlar!

Evet, kafamızda bir sürü soru işareti var biz hiçbirine

cevap bulamıyoruz! Aslında tüm sorular acil cevap bekliyor!