Beyaz Türklerin isyanı

Abone Ol

Cumhuriyet kurulduğu günden beri ülkemizi bölmek için bir

takım ayak oyunları oynanmaktadır. Alevi-Sünni, Türk-Kürt, Sağ-sol gibi benzer

oyunlarla bu ülkeyi bölmek istediler ama başaramadılar. Gülay Göktürk Bugün

gazetesindeki köşesinde; Beyaz Türklerin hırsının bu ülkeyi böleceğini ifade

etmektedir. Sayın Göktürk Beyaz Türklerle ilgili yazısının bir bölümünde Benim

üstün olmadığım, benim borumun ötmediği, benim damgamı basamadığım, kurallarını

benim koymadığım ülke olmaz olsun, diyor ve gözlerini kırpmadan batırmak için

çalışıyor diyor yazısında. Sayın Gülay Göktürk bu gerçeğin bugün farkına

varmış, oysa Merhum Erbakan hocam siyaset sahnesine girdiği günden beri bu

gerçeği adeta haykırıyordu. Fakat ne hikmetse kimse görmek ve duymak istemedi.

Çünkü sistemden nemalanıyorlardı. Ülkenin bütün ana damarlarını ele geçirmiş,

partiler kapattıracak kadar güçlülerdi. İşadamı, gazeteci, asker ve bürokrat

olarak karşımıza çıkmışlardı/çıkmaktadırlar. Bugün çoğunlukçu laikliğin yavaş yavaş hayata geçmesiyle bazı kalelerini

kaybeden Beyaz Türkler isyan etmektedirler. Bunların yanında nemalananlarda

gerçekleri görmeye başladılar. Büyülenmiş gibi yaşıyorlardı. Nemalanmalar

bittikçe büyü etkisini kaybetmeye başladı.

Bütün amaçları; Türkiye nin İslamlaşmasını önlemek. Bu

uğurda her türlü aktörlerle iş birliği yapmaktadırlar. Bir örnek vermek

gerekirse, İsrail in güvenliği için darbe yaptığını açıklayan ve 28 Şubat

davasının ek klasörlerinde yer alan bir belgeye göre; Genelkurmay 2 nci Başkanı

Orgeneral Çevik Bir in sabah saat 09.30 da ABD den gelen Orgeneral John Davis

ve Binbaşı Phyllis Kaminsky ile görüştüğü yer alıyor. Neden ABD li general

sadece Çevik Bir le görüşmüştü. Çünkü her ikisi de Türkiye nin İslamlaşmasını

istemiyordu. 28 Şubat darbesinden sonra Milli Görüş Lideri Merhum Erbakan

hocamız basın açıklamasında bu olayı bir belgeyle ispatlamıştı. Refah-yol un

iktidara gelişinden 4 ay sonra Amerika Dışişleri Bakanı Warren Christopher

ABD NİN Ankara Büyükelçiliği ne gönderilen şifreli kriptoda, Departmanımız,

Türk Hükümeti nin milli eğilimlerinden ve Başbakan Erbakan ın ideolojisinden

ilham alarak dış politikayı Batı dan ayırıp Arap ve Müslüman dünyasına doğru

yeniden yönlendirilmesinden dolayı derin endişe içerisindedir. Kanaatimizce,

Türkiye nin İran, Irak, Libya, Nijerya ve Sudan ile bağlarını kuvvetlendirmek

konusundaki mevcut tutumu, bizim milli menfaatlerimize aykırıdır/düşmancadır

diyor ABD nin kriptosunda. (11 Eylül tarihli Milli gazete)

Hadi! ABD kendi menfaatlerini koruyordu. Ya Türk askeri

Çevik Bir! Kimin menfaatini koruyordu Her ikisi de bu ülkenin İslamlaşmaması

için mücadele ediyorlardı. Kendilerini bu ülkenin kurucusu ve sahibi

sanmaktadırlar. Sol marjinal grupları sahaya sürmede ve Atatürk ü kullanmakta

çok başarılılar. Geçmişte yükselen her partinin içindeydiler. Bundan dolayıdır

ki hep iktidardadırlar. Beyaz Türklerin üstün olma hırsı, Siyonizm in üstün

ırkıyla açıklanabilir mi Bilmiyorum ama bir kripto gerçeğini ortaya

koymaktadır. Aklıma gelmişken şu soruyu sormak istiyorum İsrail de bulunan

ağlama duvarını kaç paşa şimdiye kadar ziyaret ederek ibadet etti

CHP Ve Sokaklar

Sokaklarda oynanan oyuna ve meydana gelen kaosa

baktığınızda başrollerde ya CHP milletvekillerini ya da BDP Milletvekillerini

göreceksiniz. Zaten beyaz Türklerin siyaset yaptığı veya oy verdiği tek parti

CHP dir.  Aslında CHP ye oy veren seçmen,

bu militan siyasetten rahatsızlar. Atatürk ün partisi kapanmasın diye oy

veriyoruz diyen seçmen zaman içerisinde bundan da vazgeçeceğini ifade

etmektedir. Asla sandıktan çıkmayacağını anlayan CHP, bunun paniğiyle her türlü

kaosun içinde olmaktadır. Bundan derhal vazgeçmek durumundadır. Siyaset

militanlığı kaldırmaz, akrep gibi kendini sokma durumuna gelebilir. Bütün sokak

eylemlerinde en önde olan CHP milletvekilleri, köylü işçi, memur ve emeklilerin

nedense önüne geçememişlerdir. Muhalefeti sadece muhalif olmak olarak algılayan

CHP, bu tutumundan dolayı yolun sonuna geldiğini düşünüyorum. Sadece Beyaz

Türklerin partisi haline gelmiş bir CHP, bu milletin değerlerine hep uzak

kalmış ve hep uzak durmuştur. Dikkat ettiyseniz, bürokrat olup, başörtüsüne

karşı olanlar emekli olduktan sonra siyasete CHP de başlamaktadırlar.

Belediyelerde hiçbir hizmeti bulunmayan CHP nin yerel seçimlerde umduğunu

bulamayıp birçok kalesini kaybedeceğini düşünüyorum.