Türk futbolunda tansiyon kulüp yöneticilerinin karşılıklı açıklamalarıyla zirveye tırmandı.
Aziz Yıldırım'ın suskunluğunu bozmasıyla yeni bir boyut kazanan tartışma, camialar arasındaki tansiyonun önümüzdeki sezonda zirve yapacağını gösterdi.
"Şike Kelimesini Ağzına Almaları Arsızlıktır"
Yıldırım, sarı-kırmızılı yönetimin ve iletişim birimlerinin Fenerbahçe'ye yönelik imalarını "çirkin ve haddini aşan" sözler olarak nitelendirdi. Fenerbahçe’nin şike yapmadığının mahkeme kararlarıyla tescillendiğini hatırlatan Yıldırım, Galatasaray’ın başarılarının arkasında "karanlık ittifakların" gölgesi olduğunu öne sürdü. "Tarihi boyunca alın terinden çok lobilerin, kapalı kapılar ardında kurulan karanlık ittifakların gölgesi bulunan bir zihniyetin, bugün şike kelimesini ağzına alması, arsızlığın Türk spor tarihindeki vücut bulmuş halidir" ifadesini kullandığı aktarıldı.
Geçmişin Dosyalarını Tek Tek Açtı
Açıklamasında geçmişte dile getirdiği ve beraatle sonuçlanan hukuki süreçleri hatırlatan Aziz Yıldırım, çarpıcı iddialarını yeniden gündeme taşıdı. "Bu ülkeye şikeyi sokan Galatasaray’dır" diyen Yıldırım, 8-0'lık Malatyaspor maçı, meşhur "arabalar" iddiası ve Sturm Graz karşılaşmasının son dakikalarıyla ilgili ağır ithamlarda bulundu. 2000 yılındaki şampiyonluk sürecine dair FETÖ imalarını da yineleyen Yıldırım, "Beni daha fazla konuşturmasınlar, altından kalkamazlar. Hiç kimse kalkamaz. Önce herkes edepli olacak" sözleriyle rakiplerini sert bir dille uyardığı kaydedildi.
Yeni Sezon İçin Kritik Mesaj
Fenerbahçe camiasına birlik ve beraberlik çağrısı yapan Aziz Yıldırım, kulüp içi bölünmüşlük tartışmalarına son noktayı koydu. Yeni sezonda rakiplerinin karşısında parçalanmış bir yapı bulamayacağını vurgulayan Yıldırım, "Artık karşınızda tek yumruk olmayı bilen büyük Fenerbahçe camiasını bulacaksınız" dedi.
Galatasaray cephesinden bu ağır suçlamalara gelecek cevap bekleniyor.