Fenerbahçe'de yönetimin son anda verdiği kararla sürpriz bir şekilde İsmail Kartal'ın teknik direktörlüğe getirilmesinin ardından Aykut Kocaman'ın ne söyleyeceği merak ediliyordu.
Deneyimli teknik adamdan sürece dair dikkat çeken açıklamalar geldi.
GECE YARISI KAPANAN TELEFONLAR
1 Mayıs 2026 Cuma günü Aziz Yıldırım'ın davetiyle başlayan ve Oğuz Çetin ile yoğun bir mesaiye dönüşen sezon planlamasının nasıl çıkmaza girdiği nihayet netleşti. Kamuoyunu aydınlatma ihtiyacı hissettiğini belirten tecrübeli teknik adam, transfer tercihleri ve oyuncu dengesi üzerine uyumlu bir çalışma yürüttüklerini aktardı.
Ancak ipler 16 Haziran Salı gecesi saat 23.58'de koptu.
Oğuz Çetin ile iyi dileklerle sonlandırılan o son telefon görüşmesinin ardından, Kocaman'ın bizzat kendi ifadesiyle ansızın iletişim kesildi. Hemen ertesi gün ise yönetim kurulunun farklı bir tercihte bulunduğu bilgisi medya aracılığıyla kamuoyuna sızdı ve tecrübeli çalıştırıcı da durumu ilk kez bu yolla öğrendi.
"BAŞARI VE BAŞARISIZLIK YÖNETİMİNDİR"
Yaşanan bu ani kopuşun ardından İsmail Kartal ve ekibine başarılar dileyen Kocaman, kırgınlığını gizlemese de duruşunu bozmadı. Spor kulüplerindeki faturanın kararı verenlere kesilmesi gerektiği vurgulandı.
Tecrübeli isim, kongre üyelerinin onayını almış yönetimin tercihlerini kullandığını belirterek, "Bir spor kulübündeki başarı ve başarısızlıklardaki en büyük pay yönetimlerindir. Çünkü her şey onların kararları ve tercihleriyle şekillenir" ifadelerini kullandı.
KIRGINLIK MI, CAMİA SEVGİSİ Mİ?
Seçilmiş iradenin kararlarıyla ilgili bir sorunu olamayacağını belirten Kocaman, şahıslara duyduğu tepkinin kulüp sevgisini gölgelemeyeceğini kaydetti. Bu zorlu süreçte sarı-lacivertli ekibin menfaatlerinin her şeyden önce gelmesi gerektiğine dikkat çekilerek, takımın başarılı olması canı gönülden temenni edildi.