Aslına dayanamadık!

Abone Ol

RAKİP,  özel-mözel

Gana idi. Hani şu son Dünya Kupası nda bayağı iyi işler yapan ve herkesin

beğenisini kazanan. Bu sebeple de birçok oyuncusu Avrupa nın çeşitli

takımlarına uçan... Ama baktım ki, bize karşı Olimpiyat Stadı na çıkan takım

bebelerden kurulu... Bizim kanunlara göre henüz reşit olanların sayısı bir

hayli fazla. O halde yürüyün arkadaşlar. Öyle de yaptık. Bir de kornerden gelen

topun sekişinde Burak tan gol gelmez im Tabii maçı anlatan uyanık hemen

Galatasaray daki durumu dile dolayıverdi. Ama sonra yani arkadaş Burak ın

saçmalamalarını dile hiç getirmedi. Hele hele ikinci devre top yağına değmeden

maçı tamamladı. Neyse... Umut la da şık bir gol bulduk. Ama dedim ya karşımızda

henüz rüştünü ispat etmemişler var.

Soyunma odasına 2-0 la gittik. Herhalde orada büyük bir

mutluluk ve Hah işte oluyor gibi bir sarmaş dolaş yaşandı. Ama ikinci yarıda

Gana ne kadar reşit varsa hepsini oyuna alınca dağıldık. Neredeyse topu rakip

ceza alanına hiç sokamadan ikinci yarıyı geçirdik. Onlar mı Asamoah Nyan işi

bitiriverdi. Hem de ne iki gol... Biz mi Zaman zaman orta alanda sakız gibi

top çiğnedik. Zaten ileri attığımızda da ofsayt kralımız Burak ve İstanbul a bu

maça gelişine pişman olmuş Arda nın yokluğu ile sıfır çektik. Onlar mı Her

topu alışlarında sanki idman yapıyormuş gibi bizim yarı sahaya indiler. Kâh şut

attılar, kâh orta çektiler.

Şimdi sadede gelelim. Hazırlık maçlarının sonu önemli

değildir diye kaç kere yazdım. Tamam da, ama hazırlık maçlarında ne oynanıp, ne

oynanmadığı çok önemlidir.  Yoksa bizim

Milli Takım da çift santrforla mı oynayacak  Yahu İngilizler bile bu icatlarından vazgeçtiler. Kim oynuyor bizim gibi

dünyada hiç rastladığınız takım var mı Selçuk, Nuri, Alper nasıl bir orta

alan Nedir bu üçlünün stratejisi Neyse ki geri dörtlü eldekinin en iyilerinden

seçilmişti. Sayın Abdullah Avcı Milli Takımlar Teknik Direktörü olarak

açıklandığında bizim spor medyasındaki otoriteler, sevinç naraları atmışlar,

övmek için kelime bulamamışlardı. Ya ben Sadece şunu söyledim: ESTAAFURULLAH