RAKİP, özel-mözel
Gana idi. Hani şu son Dünya Kupası nda bayağı iyi işler yapan ve herkesin
beğenisini kazanan. Bu sebeple de birçok oyuncusu Avrupa nın çeşitli
takımlarına uçan... Ama baktım ki, bize karşı Olimpiyat Stadı na çıkan takım
bebelerden kurulu... Bizim kanunlara göre henüz reşit olanların sayısı bir
hayli fazla. O halde yürüyün arkadaşlar. Öyle de yaptık. Bir de kornerden gelen
topun sekişinde Burak tan gol gelmez im Tabii maçı anlatan uyanık hemen
Galatasaray daki durumu dile dolayıverdi. Ama sonra yani arkadaş Burak ın
saçmalamalarını dile hiç getirmedi. Hele hele ikinci devre top yağına değmeden
maçı tamamladı. Neyse... Umut la da şık bir gol bulduk. Ama dedim ya karşımızda
henüz rüştünü ispat etmemişler var.
Soyunma odasına 2-0 la gittik. Herhalde orada büyük bir
mutluluk ve Hah işte oluyor gibi bir sarmaş dolaş yaşandı. Ama ikinci yarıda
Gana ne kadar reşit varsa hepsini oyuna alınca dağıldık. Neredeyse topu rakip
ceza alanına hiç sokamadan ikinci yarıyı geçirdik. Onlar mı Asamoah Nyan işi
bitiriverdi. Hem de ne iki gol... Biz mi Zaman zaman orta alanda sakız gibi
top çiğnedik. Zaten ileri attığımızda da ofsayt kralımız Burak ve İstanbul a bu
maça gelişine pişman olmuş Arda nın yokluğu ile sıfır çektik. Onlar mı Her
topu alışlarında sanki idman yapıyormuş gibi bizim yarı sahaya indiler. Kâh şut
attılar, kâh orta çektiler.
Şimdi sadede gelelim. Hazırlık maçlarının sonu önemli
değildir diye kaç kere yazdım. Tamam da, ama hazırlık maçlarında ne oynanıp, ne
oynanmadığı çok önemlidir. Yoksa bizim
Milli Takım da çift santrforla mı oynayacak Yahu İngilizler bile bu icatlarından vazgeçtiler. Kim oynuyor bizim gibi
dünyada hiç rastladığınız takım var mı Selçuk, Nuri, Alper nasıl bir orta
alan Nedir bu üçlünün stratejisi Neyse ki geri dörtlü eldekinin en iyilerinden
seçilmişti. Sayın Abdullah Avcı Milli Takımlar Teknik Direktörü olarak
açıklandığında bizim spor medyasındaki otoriteler, sevinç naraları atmışlar,
övmek için kelime bulamamışlardı. Ya ben Sadece şunu söyledim: ESTAAFURULLAH