Anlasanıza, Obama zorda!

Abone Ol

Bizim kendilerini stratejik derinlik uzmanı sayanlar

istedikleri kadar Esad ın yanında yer alan bedelini öder diye yüksekten

atsınlar tutsunlar!

Onların anlamadıkları ya da anlamak istemedikleri bir şey

var:

Obama zorda!

Suriye ye karşı askeri güç kullanmasına Amerikalıların

yüzde 60 a yakının karşı olduğu anketlerde ortaya çıkıyor!

Bırakın yüzde 60 ı aynı yastığa baş koyduğu eşi bile

karşı!

Hâl böyleyken siz kalkıp Esad ın yanında yer alan

bedelini öder diye yükseklerden uçuyorsunuz!

Esad ın yanında yer alanların ödediği bedeli bilemiyoruz

ama karşısında olanların ödediği bedel az mı

Baksanıza ABD Başkanı Obama Rusya nın teklifinin üzerine

nasıl da balıklama atladı!

Rusya Müdahale etmeyin, kimyasal silahları denetleyelim

der demez Obama hemen bu teklifin Değerlendirilebileceğini ilan edip zor

durumdan paçasını kurtarmaya çalışması ne anlama gelir

Obama konuşuyor, ABD çalkalanıyor!

Amerikalılar şimdi Askeri çözüm mü diplomatik çözüm mü

diye tartışıp duruyorlar! Diplomatik çözümden yana olanların çoğunlukta olduğu

apaçık ortada!

Obama bir kez boyundan büyük laf ettiğinin farkında

olmalı ki şimdi müdahaleden vazgeçmenin yollarını arıyor ve en önemli rakibinin

teklifine cankurtaran simidine sarılır gibi sarılıyor!

Evet, Obama bile işin farkında da bizim kendilerini

stratejik derinlik uzmanı sayanlar hâlâ ayıkabilmiş değiller!

Onlar hâlâ müdahaleden, hâlâ Esad ı devirmekten yana

laflar edip duruyorlar!

Onlara kalsaydı Esad çoktan devrilmiş gitmişti!

Ama Esad ı devirmenin o kadar kolay olmadığını

yaşadığımız olaylar gösteriyor! Görülüyor ki onca zulmüne rağmen kendisini ve

rejimini sağlam kazıklara bağlamış!

O na yapılacak bir müdahaleyi kendilerine yapılmış

sayacak bir hayli yandaşı bulunuyor!

Ancak ne var ki kendilerini stratejik derinlik uzmanı

sayanlar henüz bu realitenin farkına varabilmiş değiller!

Onlar kendi dünyalarında dünya gerçeklerinden habersiz

bir güzel yaşayıp gidiyorlar!

Ve giderek yalnızlaşınca bunun adını Değerli yalnızlık

koyup kendilerini avutuyorlar!

Amerikalıların büyük bölümü askeri müdahaleye karşı! Eşi

askeri müdahaleye karşı! Aile çevresi böyle bir şey düşünmüyor!

Anlasanıza, Obama zorda!

Ne adamı İlle de müdahale et diye zorlayıp

duruyorsunuz!

O da ABD nin yalnız adamı haline geldi, artık değerli

yalnız mı değersiz yalnız mı bilinmez!