AKP'li dostlar ayıkır mı?

Abone Ol

Son günlerde milletçe önemli olaylar yaşıyor, önemli

gelişmelere tanık oluyoruz! Mısır da asker sahaya iniyor, seçimle iş başına

gelmiş kadroları tasfiye etmeye çabalıyor ama bu olayın etkileri sadece Mısır

ile sınırlı kalmadığını görüyoruz!

Mesela Türkiye bu olaydan oldukça etkilendi! Başbakan

Erdoğan olayla ilgili bir takım tespitlerde bulundu! Amerika dan uyarı geldi!

Darbe yapan Mısırlı General Sisi yi kınamayan Amerika,

Bu olayın ardında İsrail var diyen Erdoğan ı güçlü bir biçimde kınadığını

açıkladı!

Demek ki ABD açısından binlerce Müslüman ın

öldürülmesinin on binlerce Müslüman ın da yaralanmasının hiçbir önemi yok!

Yeter ki İsrail eleştirilmesin ve İsrail e Gözünün üstünde kaşın var

denilmesin!

Kınama hemen hazır! Hem de güçlü bir şekilde!

Yaşadığımız bu önemli olaylar, tanık olduğumuz önemli

gelişmeler AKP li dostlarımızın ayıkmasına vesile olduysa ne mutlu!

Onlar zannettiler ki sırtlarından Milli Görüş gömleğini

çıkarıp Muhafazakâr demokrat gömleğini giyince Batı dünyası onları

bağırlarına basacak ve her dediklerine evet diyecek!

Batı dünyası çıkarı olmadan insanı hiç bağrına basar mı

Batı dünyasının kendine has kırmızıçizgileri var! Bu kırmızıçizgilere uygun

davrandığınız sürece arkanızda ya da yanınızdaymış gibi dururlar!

Ama kırmızıçizgiyi aştınız mı hemen kınanırsınız! Mesela

İsrail e laf söyletmezler! İsrail e toz kondurtmazlar!

Laf söylerseniz, toz kondurtmaya kalkışırsanız hemen

karşınıza geçip demediklerini bırakmazlar!

Evet, Mısır ın darbeci generalini kınamaya dilleri

varmayan ABD liler Türkiye nin İsrail i suçlayan Başbakan ı Erdoğan ı kınamakta

hiç vakit kaybetmediler!

Dileriz bu kınama ibret almak isteyenler için bulunmaz

bir fırsat oluştursun! Ve sırtlarından Milli Görüş gömleğini çıkararak

sorunların üstesinden geleceklerini sananların ayıkmasına vesile olsun!

Bırakın sadece Milli Görüş gömleğini çıkarmayı Milli

Görüş ü gönüllerinden ve kafalarından tamamen silmiş olsalar dahi onların

istediği dilden konuşmadıkları sürece hüsn-ü kabul görmeyecekler!

Bize göre AKP li dostlar için güzel bir fırsat çıkmış

bulunuyor!

Şimdi gün sırtlarından çıkarıp attıkları Milli Görüş

gömleğini yeniden sırtlarına geçirme günüdür!

Ayıkma günüdür!

Bu kınamadan çıkarılacak çok ders var aslında!

Biz İsrail dedik, Amerika niye alındı diye şaşkınlık

gösterme yerine İkisinin de aynı kapıya çıktığını gördük deyip aslına rücu

etmek daha güzel olmaz mı

Ey BM Güvenlik Konseyi ne işe yararsın diye sorma

yerine İslam ülkeleri Birleşmiş Milletleri ni kurmak için kolları sıvamak

gerekmez mi

Ve bir de yıllar öncesinden bugünleri işaret eden

rahmetli Erbakan hocamıza bir kez daha hak vermemek elde mi