7 Haziran?da oyumuzu bu şuur ile kullanalım

Abone Ol

Bu yazı, bundan önceki yazımın özellikle son bölümünde

yazdıklarımın devamı mahiyetindedir. Mezkûr yazımın son bölümünde ne yazmıştım

HAKK ın gelmesine mani olamayacak olan ama onun gelişini geciktirmeye çalışan

çağımızdaki sömürü sermayesinin ve yandaşlarının uyguladığı sistem ile ilgili

olarak dört madde yani dört merhale yazmıştım. Ayrıca Hûd Sûresi tefsiri

üzerinde çalışmaya başladığımızı da hatırlattım.

Hûd Sûresi ndeki bir âyette ONLAR kelimesi geçiyor.

O ÂYETTEKİ ONLAR KİMLERDİR

Bize göre ONLAR ; bizden bahsetmemek suretiyle bizi yok

edeceğini sanan sermaye ve onun basınıdır, medyasıdır. İşaret edilenler

İslâmiyet in karşısında yer alanlardır, dinsizliği yapan ve yayanlardır; ABD deki

sömürü sermayesidir, Rockefeller ve Rotschildler dir, onların Türkiye deki

temsilcileri yani işbirlikçileridir, Türk sömürü sermayesi ve medyasıdır.

İkinci olarak işaret edilenler ise bunlara karşı olmakla

beraber, onlar gibi olup onları yeneceklerini sananlardır; AK Partililer yani

Millî Görüş gömleğini çıkaran ve Adil Kur an Düzeni ceketini hiç giymeyenler

veya başlarında olan kişinin Ben başından itibaren Adil Düzen e inanmadım!

ifadesiyle karşı olanla, ayrıca cemaatçiler, bazı tarikatlar ve bazı

holdinglerdir. Yani Müslüman oldukları ve namaz kıldıkları halde Adil Kur an

Düzeni ne karşı olanlardır. Adil Kur an Düzeni ni yokluğa mahkûm edenler

işbirliği içinde tek cemaat yani tek topluluk olmuşlardır. Dolayısıyla Kur an

hepsine birden hitap etmektedir.

Biz; bizim yazdığımız kitapları ve tefsirleri okuyup

okutacaklarına, müsteşriklerin yazdıkları kitapları okutan ilâhiyatçıları ve

üniversite hocalarını da bu güruha dâhil ediyoruz...

Çağımız dünyasının, çağımızdaki insanların çok ama çoook

büyük bir sorunu vardır. Dünya ve devletler yönetilemiyor. Türkiye gibi büyük

ülkeler bile ANAYASA yapamıyor. Büyük Britanya İngiltere nin hiç anayasası

yok! Ne demek istiyorum Açıklayayım

İnsanlığın TARIM DÖNEMİ nden SANAYİ DÖNEMİ ne

geçebilmesi için sermaye terakümüne ihtiyacı vardı, bu teraküm yani birikim

de faiz ile sağlanmıştır.

Bugün ise sanayi dönemine geçilmiş, faizli dönem sona

ermiştir veya sona ermek üzeredir, artık FAİZSİZ KREDİLEŞME DÖNEMİ gelmiştir.

Bundan dolayı yani tarihin akışı gereği hiç kimse faizli sistemi devam

ettiremeyecektir. Ama ONLAR ve onlarla gizlice veya apaçık işbirliği içinde

olanlar beyinlerini kapatarak ADİL KUR AN DÜZENİ ni ve ADİL EKONOMİK DÜZENİ

durduracaklarını sanmaktadırlar!

Zavallılar Evet, ZAVALLILAR; dünya ve âhiretlerini

kaybeden zavallılar

ZAVALLI sömürü sermayesi ve onların ülkemizdeki uzantısı

nice işbirlikçiler

AK Parti ile Cemaat gibi birbirleriyle çarpışan ve

benzeri daha nice zavallılar

Onlar topyekün bir ve beraber olsalar da, Allah ın

karşısında hiçbir güç insanlık tarihi boyunca duramadığı gibi günümüzde

duramayacak ve Allah nurunu tamamlayacaktır.

Tamamlanacak olan bu nur da ADİL KUR AN DÜZENİ dir.

Aynen ERBAKAN Hocamız ın müjdelediği gibi olacaktır.

Nasıl ERBAKAN ne demişti; 54. Türkiye Cumhuriyeti BAŞBAKANI olarak

yaptıklarını anlatırken ne demişti Bu yaptıklarımız Adil Düzen in kokusudur,

bundan sonra onun aslını getireceğiz. O hayatta olsaydı, malıyla ve canıyla

işte bunun cihadını yapardı. Biz MİLLÎ GÖRÜŞ Hareketi ve ADİL KUR AN DÜZENİ

Çalışanları olarak işte bu yolda yürüyor ve cihad ediyoruz; ABD başta olmak

üzere Batı dünyasının bataklıklarında ve AB müktesebatı denilen faizci ve

zinacı bâtıl ve de çıkmaz sokak çirkefliklerinde yürümüyoruz ELHAMDÜLİLLAH

HATIRLATIYORUM: 7 Haziran günü oyumuzu bu şuur ile de

kullanalım, inşaallah