Türk Telekom, yeni dönem vizyonunu basına tanıttı

Türk Telekom, “Türkiye’nin Geleceğine Duyduğu Güvenle Hazırladığı Yeni Dönem Vizyon” basın toplantısını gerçekleştirdi.

Haber albümü için resme tıklayın

Mecidiyeköy’de düzenlenen toplantıya Türk Telekom yetkilileri ve birçok gazeteci katılım sağladı. Toplantıda Türkiye ’nin geleceğine vurgu yapan TürkTelekom, Türkiye’nin geleceğine duyduğu güvenle hazırladığı yeni dönem vizyonunu gazetecilerle paylaştı.

TÜRKİYE’Yİ GELECEĞE BAĞLAMAK İÇİN ÇALIŞIYORUZ

Düzenlenen basın toplantısında gazetecilere yeni vizyonunu açıklayan Türk Telekom CEO ’su Dr. Paul Doany, “Çift haneli büyümeyi sürdürdüğümüz 2017’nin ilk 9 ayında 1,25 milyar TL net kâr elde ettik, büyüme öngörümüzü ve yatırım miktarımızı yukarı yönlü revize ettik. Eylül 2016-Eylül 2017 dönemini kapsayan 12 aylık süreçte halka arzdan bu yana rekor yıllık 2 milyon net abone kazanımı ile 40,5 milyon aboneye ulaştık. Yüksek teknolojiyi ülkenin ücra köşelerine kadar götüren altyapı yatırımlarımızı hayata geçirdik, Ar-Ge faaliyetlerimizle yeni nesil teknolojilere odaklanırken, bir yandan da büyüme potansiyeli olan genç şirketlere yatırım yaptık. Tüm gücümüzle Türkiye’yi geleceğe bağlamak için çalışıyoruz. Ana hedefimiz, Türkiye’ye değer katarak büyümemizi sürdürmek” dedi.

TÜRK TELEKOM 5 YILLIK BİR STRATEJİK PLAN HAZIRLADI

Eylül 2016’da ikinci kez Türk Telekom’un CEO koltuğuna oturan Doany, ilk yılını anlattığı basın toplantısında Türk Telekom’un hazırladığı 5 yıllık stratejik planının ipuçlarını paylaşarak, “Pek çok Telekom şirketinin üçer yıllık stratejik planlar hazırladığı bir dönemde, Türk Telekom’un kendisine ve ülkesine duyduğu güvenle 5 yıllık bir stratejik plan hazırladı. Türkiye’nin, sektörün ve Türk Telekom’un koşullarına uygun, sürdürülebilir ve gerçekçi hedefler koyduğumuz 5 yıllık stratejik plan kapsamında şirketimiz iki önemli alana odaklanacak. Bir yandan ülkemizdeki her bireyin günlük hayatına dokunan yeni ürün ve hizmetlerimizle pazarda kârlı büyümemizi sürdürmeyi hedefliyoruz. Bir yandan da geleceğin teknolojilerine yaptığımız yatırımlarla geliştirdiğimiz katma değeri yüksek çözümlerimizle Türkiye’nin en iyi şirketlerinin dijital dönüşümüne liderlik etmek niyetindeyiz” şeklinde konuştu.

1,25 MİLYAR TL NET KÂR, 2 MİLYON NET ABONE KAZANIMI OLDU

Türk Telekom’daki ikinci döneminin ilk yılının faaliyetlerini anlatmak üzere bir basın toplantısı düzenleyen Doany, “2017’nin 9 aylık finansal sonuçlarını ve şirketin 5 yıllık stratejik plan çerçevesinde belirlenen gelecek vizyonunu paylaştı. 2017’nin 9 aylık finansal rakamlarının, Türk Telekom’da Eylül 2016’da başlatılan dönüşümün olumlu sonuçlarını net bir şekilde ortaya koyduk. Türk Telekom, bu dönemde hedeflerinin de üzerinde yıllık bazda yüzde 12 büyüdü. Özellikle internet, mobil ve TV pazarından gelen büyüme ile Eylül 2016-Eylül 2017 arasındaki 12 aylık süreçte 2 milyon net abone kazandı. Bu 2008’deki halka arzdan bu yana elde ettiğimiz en büyük 12 aylık net abone kazanımı ve en yüksek büyüme oranı. Kârlılıkta da ciddi bir artış yakaladığımız 2017’nin 9 aylık döneminde 1,25 milyar TL net kâr elde ettik. 40,5 milyonu aşkın abonemizle ülkenin lider bilgi ve iletişim teknolojileri şirketi olmanın sorumluluğu ile kaliteli ürün ve hizmet sunmaya devam ettik” ifadelerini kullandı.

07 Aralık 2017 - Ekonomi

Muhabir Ali Çağlar Tınbek


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Milli Gazete Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Milli Gazete hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz


Anket Seçim barajı ile ilgili ne düşünüyorsunuz?