artık tüm yayınlarımıza etiketler ile hemen ulaşabilirsiniz
Önemli bir sağlık sorunu olan kalp ve damar hastalıklarına yol açan yüksek kolesterolden korunmak için, yağlı et ve tam yağlı süt ürünleri ile katı yağlardan mümkün olduğunca uzak durulmalıdır.
Aile Hayat/ 03.12.2009Kozan, Türkiye'de yılda 230 binin üzerinde kalp ve damar hastalığına yakalanan kişi olduğunu, bu kişilerin yüzde 50'sinin hayatını kaybettiğini belirterek, ''Böyle giderse 2015-2020'de yıllık..
Haber/ 01.12.2009Türkiye'de yapay kalbin takıldığı en küçük hasta olan 9 yaşındaki Mehmet Ali Yeşiltepe, nakil için uygun bir kalbin bulunmasını bekliyor.
Haber/ 01.09.2009Müşterilerin, çayın yanında kuru üzüm ikram edilmesinden memnuniyet duyduğuna dikkati çeken Okur, şöyle konuştu:
Gündem/ 14.08.2009Ege Bölgesi'nde 2009-2010 sezonunda, geçen yıla göre yüzde 18 düşüşle 272 bin 781 ton çekirdeksiz kuru üzüm üretilmesi bekleniyor.
Ekonomi/ 11.08.2009Üzüm ve üzüm suyu tüketiminin vücudun immün (bağışıklık) sistemini güçlendirdiği, bu mevsimde bol tüketilmesinde fayda olduğu bildirildi.
Haber/ 09.08.2009Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Kardiyoloji Kliniği'nden Yrd. Doç. Dr. Bahadır Kırılmaz, sıcakların kalp hastalarının sağlığını olumsuz yönde etkilediğini belirtti.
Gündem/ 13.07.2009Sönmez, yaptığı yazılı açıklamada, hava sıcaklıklarının artması ile birlikte kalp ve tansiyonla ilgili şikayetler de artış görüldüğünü kaydetti.
Haber/ 30.06.2009''Ergenekon'' soruşturması kapsamında tutuklu bulunan ve dün by-pass ameliyatı geçiren eski Uludağ Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Yurtkuran tahliye oldu.
Haber/ 26.06.2009Sönmez, keten tohumu, çörek otu, nar çekirdeği, üzüm çekirdeği, ceviz ve fındık yağından günde bir kaşık tüketilmesinin, damar sertliğinin gelişmesini önlediğini bildirdi.
Haber/ 07.06.2009Çalışmanın baş araştırıcısı ve bu alandaki önemli araştırmacılarından biri olan Profesör Claudio Ferri sonuçları şöyle değerlendirdi:
Gündem/ 22.04.2009Sessiz kalp krizinin sanıldığından daha yaygın olabileceği bildirildi.
Haber/ 21.04.2009Kalp hastalarının ilaç alır gibi antioksidan vitamin ya da mineral almalarının yararı olmadığı bildirildi.
Gündem/ 21.04.2009ABD'de son dönemde yapılan araştırmalar, yetişme çağında D vitaminini yeterince almayanların ileride kalp ve kalp damar hastalıklarına yakalanma riskinin daha yüksek olduğunu ortaya koydu.
Haber/ 18.04.2009Hatay'da yoksul bir ailenin çocuğu olan 8 yaşındaki Cuma Eroğlu'nun tıpta ender görülen ve doktorların ''damar toplanması'' teşhisi koyduğu hastalık nedeniyle dudakları sürekli büyüyor.
Haber/ 13.04.2009Antalya'da düzenlenen 6. Metabolik Sendom Sempozyumu'na katılan Prof. Dr. Sadi Güleç, metabolik sendromun, diyabetin yanı sıra kalp ve damar hastalıklarına da öncülük ettiğini belirtti.
Haber/ 12.04.2009Türk Kalp Vakfı Mütevelli Heyet Başkanı Çetin Yıldırımakın, "Artık kalp ve damar hastalıkları sadece erkek hastalığı değil, kadınlarımız ve çocuklarımızın da hastalığı oldu" dedi.
Gündem/ 06.03.2009