Halihazırda Türkiye çapında 250’yi aşkın ofisi bulunan Türk Telekom, dijitalleşme ile birlikte değişen müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak üzere ofislerini Türk Telekom Müşteri Merkezlerine (TTMM) dönüştürüyor. TTMM’lerde her türlü bilgi ve iletişim teknolojileri hizmetinin yanı sıra müşteri şikâyetleri de alınacak. TTMM’lerde fatura ödeme ve tarife değişikliği gibi hizmetlerin yanı sıra, cihaz ve aksesuar hatta televizyondan drone’a kadar çok çeşitli elektronik ürün satışı da söz konusu olacak.

İLK ÇEYREKTE 8 OFİS DÖNÜŞECEK

Türkiye’nin farklı bölgelerinden seçilen 8 pilot ofisin TTMM’ye dönüşümünün 2018’in ilk çeyreğinde gerçekleşmesi planlanıyor. 2 yıl içinde ise Türkiye genelinde dönüşümün tamamlanması hedefleniyor. Türk Telekom Satış ve Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Ümit Önal, son 15 aylık süreçte Türk Telekom’un tüm satış kanallarında entegrasyon ve geliştirmeye gittiğini belirterek, “Grup iştirakimiz İnnova ile birlikte geliştirdiğimiz ‘akıllı mağazacılık’ konseptini TTMM’lerde uyguladık. TTMM’ler ve Türk Telekom mağazaları sadece iletişim konusundaki ihtiyaçların giderildiği, cihaz alışverişinin yapıldığı noktalar değil, müşterilerin keyifli vakit geçirecekleri birer teknoloji deneyim merkezi olacaklar” dedi.

2 MİLYON YENİ ABONE KAZANDI

Türk Telekom’un Eylül 2016-Eylül 2017 döneminde rekor seviyede 2 milyon net yeni abone kazandığını kaydeden Önal, şunları söyledi: “Eylül 2017 itibariyle 40,5 milyon abone sayısına ulaştık. Bu çok önemli bir büyüklük. Geçtiğimiz Eylül ayında mükemmel müşteri deneyimi için EMPATİ programını başlattık. Bu program kapsamında CEO’ya kadar her kademedeki Türk Telekom çalışanın hedefi mükemmel müşteri deneyimi. EMPATİ’de 2017’yi sorunları tespit ve iyileştirmelere başladığımız bir yıl olarak geçirdik. Artık daha çok teşekkür alıyoruz. 2018, iyileştirmeleri daha da geliştireceğimiz ve sonuçları daha net alacağımız bir yıl olacak.”